/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Loulo
Beauty Beginner
08/12/24-23:02
Born In Roma Donna Trio Gift Box
Alive Intense EdP 30 ml
Goddess EdP 100 ml
Cheirosa Perfume Mist Gift Box
Mine favoritter🩷
Marie
Beauty Beginner
08/12/24-22:12
Rouge Dior Contour Lipliner Pencil 218 Rose Rose
Rouge Dior Contour Lipliner Pencil 300 Nude Style
Dior Addict Shine Lipstick - 90% Natural Origin - Refillable 422 Rose Des Vents
My Way EdP 30 ml Gift Box
Krysser fingrene 🤞✨️🎁🎅 God jul!
Beyza
Beauty Beginner
08/12/24-22:05
MYSLF EdP 100 ml
Good Girl EdP 30 ml
Advanced Night Repair Skincare Gift Box
Paradoxe EdP 90 ml
mine favoritt parfymer. Parfymer kan være en fin julegave til mannen min og meg. Jeg vil starte det nye året med et nytt hud- og pleiesett.🥹❤️
Besiana❣️
Beauty Beginner
08/12/24-21:43
La Vie Est Belle EdP 30 ml Gift Box
Donna Born In Roma Intense 50 ml
Gift Set The One EdP 75 ml + Body Lotion 50 ml + Travel Spray 10 ml
Alien Goddess EdP 60 ml
Verdens beste parfymer passer til alle og perfekt til julebord sesongen
jonette
Beauty Beginner
08/12/24-19:47
Bombshell Blowout Thermal Brush Rose Gold
Chronos - Hair Straightener White
Her EdP 30 ml
Extreme Holiday Gift Set
Jeg ønsker meg disse produktene fordi jeg elsker å dufte godt, samt å style håret på forskjellige måter😍samt elsker jeg en god parfyme
Tavi
Beauty Beginner
08/12/24-18:14(redigert 08/12/24-18:32)
Delina EdP 75 ml
Vanish Airbrush Concealer Sepia
Libre EdP 50 ml
Ambient Lighting Edit - Universe
1. valgte denne parfymen fordi bestevenninna mi ønsker seg denne til jul, og jeg ønsker å kjøpe denne til henne for å gjøre henne kjempe glad. 2. Jeg valgte denne concealere til meg selv, dette er noe jeg har hatt lyst til å prøve i en lang periode. 3. Denne parfymen fra ysl er mamma sin favoritt parfyme. I går snakket hun om at den hun har nå er snart tom, så jeg tenkte å fikse en ny til henne til jul.🥰 4. Valgte dette hourglass palettet til meg selv, fordi det er noe jeg har hatt lyst til å prøve veldig lenge. Men kan dessverre ikke kjøpe denne til meg selv med mine egne penger siden jeg ikke har råd til den
Irene
Beauty Beginner
08/12/24-17:44
Good Girl EdP 50 ml Gift Box
Flora Gorgeous Magnolia EdP 100 ml
All Soft Gift Set
Volume Party Kit - Hair Care Kit
Ønsker meg parfymen Goodgirl for den lukter såå godt og perfekt til en vinterkveld. Ønsker meg parfymen fra gucci for den er perfekt for vinterdager og til julegaveshopping. Redken sin allsoft kolleksjon har hjulpet håret mitt så mye når det er tørt som nå på vinteren. Color wow ønsker jeg meg for å få et fint og stylet hår. Perfekt til julebord, julaften og nyttårsfeiringene.
Ieva
Beauty Beginner
08/12/24-15:25
Genesis Homme Serum Anti-chute Fortifiant 90 ml
Good Girl Blush Elixir EdP 50 ml
Chronos - Hair Straightener Black
B2 - Small Extra Pure Bristle Pink
1. Kerastase Genesis hodebunnsserum - hjalp meg så mye med håret mitt etter fødselen! Et av de beste serumene som finnes! 2. Good Girl Blush Elixir - en så god parfyme som varer! Den varer hele dagen og lukter så guddommelig! 3. Ghd Platinum+ Hair Straightener - hørt gode anmeldelser på denne hårretteren siden min gamle straightner ødelegger håret mitt. 4. Mason Pearson børste - DENNE! Denne børsten har stått på ønskelisten min siden jeg startet min hårpleiereise fra svært skadet hår. Jeg har prøvd denne børsten før, og OMG håret mitt føltes aldri så glatt og lett løst!!