Mitt personlige Beauty Kit 💕
1.TOM FORD Lost Cherry
Jeg har luktet på denne parfymen i KICKS-butikken flere ganger, og den skiller seg ut med sin perfekte balanse mellom kirsebær og mandel. Den er luksuriøs, unik og en duft jeg virkelig ønsker å ha for de spesielle anledningene.
2.The Ordinary Peptide Eye Serum
Dette serumet har gjort underverker for huden min! Det hjalp meg å bli kvitt mørke ringer og redusere tidlige aldringstegn rundt øynene. Det er et produkt jeg stoler på for å gi meg en frisk og uthvilt glød hver dag som student ,spesielt under eksamen perioden
3.Paula's Choice Clear Oil-Free Moisturizer
Med akneutsatt hud har denne kremen vært en game-changer for meg. Den gir perfekt fuktighet uten å tette porene, og jeg kan ikke bruke noe annet. Det er en nødvendighet for å holde huden klar og balansert.
4.BYREDO Gypsy Water
Jeg har også fått luktet på denne i KICKS-butikken flere ganger, og den friske, bohemske duften er magisk. Det er en parfyme som har stått på ønskelisten min i lang tid – elegant, tidløs og full av karakter.
Disse produktene er nøye valgt fordi de passer perfekt til både hudpleiebehovene mine og min kjærlighet for eksklusive, velduftende parfymer. Hudpleien gir meg resultater jeg er fornøyd med hver dag, mens parfymene representerer min personlige stil og favorittøyeblikk fra KICKS-butikkens
hyller.Jeg ville satt utrolig stor pris på muligheten til å vinne dette settet – det ville vært som å få en personlig gave som kombinerer alt jeg elsker.