/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Emira
Beauty Star
06/12/24-15:56(redigert 06/12/24-16:00 )
Gift Set The One EdP 75 ml + Body Lotion 50 ml + Travel Spray 10 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Rouge Blush Colour & Glow 257 Dioriviera
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
Den gjerne vil ha jeg så glad I dere produkter tusen takk😃🎄
Tahira
Beauty Beginner
06/12/24-15:38
Phantom Volumizing Glossy Balm Sense 110
Ambient Lighting Powder Luminous Light
Luminous Silk Glow Blush 30
Vitamin C Serum Capsules 60 pcs
Har lenge hatt lyst til å prøve Hourglass Phantom Volumizing Glossy Balm og Ambient Lighting Powder etter å ha sett mange gode anmeldelser. Armani Luminous Silk Glow Blush i fargen 30 fordi jeg ønsker meg en peach blush, og Exuviance Vitamin C Serum Capsules for å bli kvitt hyperpigmentering. 💕
Sana
Beauty Beginner
06/12/24-13:54
La Nuit Trésor Le Parfum EdP 50 ml
Beste perfume
Iryna
Beauty Pro
06/12/24-12:30
Libre L'Absolu Platine EdP 50 ml
Backstage Rosy Glow Blush 001 Pink
Camo Liquid Blush Dusty Rosé
Loveshine Gift Box
Jeg beklager på forhånd for mulige feil. Jeg har akkurat begynt å lære meg norsk🥺💗 Hei, Kicks! Dette er ønskelisten min.Disse produktene ønsker jeg meg utrolig mye fordi hver av dem er unike og spesielle på sin egen måte. ✨ • Libre L’Absolu Platine EdP 50 ml – Dette har jeg drømt om i veldig lang tid. Denne duften er rett og slett fantastisk! Den utstråler luksus i all sin prakt. Det er en utrolig holdbar og deilig parfyme som vil glede meg hver eneste dag. • Dior Backstage Rosy Glow 001 Pink – Disse blushene har jeg ønsket meg lenge. Jeg prøvde dem en gang hos en venninne, og jeg ble helt forelsket! Siden jeg har lys hud, passer rosa nyanser perfekt til meg. • Camo Liquid Blush Dusty Rosé – Dette er flytende blush i en veldig vakker nyanse. Jeg har aldri brukt flytende blush før, og jeg synes at E.L.F. sine blush-produkter er perfekte for en nybegynner som meg. • Loveshine Gift Box – Dette er en helt fantastisk gaveeske for lepper. YSL er mitt absolutte favorittmerke. Jeg tror dette settet vil se utrolig vakkert ut på leppene. Glossen gir i tillegg pleie og et naturlig hint av farge.Jeg drømmer virkelig om alle disse produktene og ville blitt utrolig glad for å få dem! 😍Jeg ønsker at alle får oppfylt ønskene sine denne julen! 🎄❤️🎅🏼
Christina
Beauty Pro
06/12/24-12:05
Another 13 EdP 50 ml
Translucent Loose Setting Powder Ultra Blur Translucent
Strength Trainer Peptide Boost Moisturizer 50 ml
Chocolate Soleil Matte Bronzer Chocolate Soleil
En av mine favorittparfymer til hverdag, er Santal 13 😍 dette settingpudderet fra Laura Mercier er et av de beste som finnes! Fuktighetskremen fra Ole Henriksen er perfekt året rundt, men spesielt nå på vinteren når huden er ekstra tørr 😌 Chocolate Soleil fra Too Faced er min favoritt bronzer noen sinne 😃 Det hadde vært utrolig gøy å vinne disse! 😍
Salmo
Beauty Beginner
06/12/24-11:22
Zeinab Ibrahim Salem
Beauty Beginner
06/12/24-11:13
Gemstone Lip Balm Sparkling Finish 00 Diamond
Dior Solar The Protective Creme SPF50 Sunscreen For Body 150 ml
Libre EdP 50 ml
Miss Dior Parfum 80 ml
Solkrem og fine lepper med god lukt er alt du trenger for dagen
Kathrine
Beauty Beginner
06/12/24-11:11
Clear Oil-Free Moisturizer 60 ml
Gypsy Water EdP 100 ml
Lost Cherry EdP 50 ml Gift Box
Multi-Peptide Eye Serum 15 ml
Mitt personlige Beauty Kit 💕 1.TOM FORD Lost Cherry Jeg har luktet på denne parfymen i KICKS-butikken flere ganger, og den skiller seg ut med sin perfekte balanse mellom kirsebær og mandel. Den er luksuriøs, unik og en duft jeg virkelig ønsker å ha for de spesielle anledningene. 2.The Ordinary Peptide Eye Serum Dette serumet har gjort underverker for huden min! Det hjalp meg å bli kvitt mørke ringer og redusere tidlige aldringstegn rundt øynene. Det er et produkt jeg stoler på for å gi meg en frisk og uthvilt glød hver dag som student ,spesielt under eksamen perioden 3.Paula's Choice Clear Oil-Free Moisturizer Med akneutsatt hud har denne kremen vært en game-changer for meg. Den gir perfekt fuktighet uten å tette porene, og jeg kan ikke bruke noe annet. Det er en nødvendighet for å holde huden klar og balansert. 4.BYREDO Gypsy Water Jeg har også fått luktet på denne i KICKS-butikken flere ganger, og den friske, bohemske duften er magisk. Det er en parfyme som har stått på ønskelisten min i lang tid – elegant, tidløs og full av karakter. Disse produktene er nøye valgt fordi de passer perfekt til både hudpleiebehovene mine og min kjærlighet for eksklusive, velduftende parfymer. Hudpleien gir meg resultater jeg er fornøyd med hver dag, mens parfymene representerer min personlige stil og favorittøyeblikk fra KICKS-butikkens hyller.Jeg ville satt utrolig stor pris på muligheten til å vinne dette settet – det ville vært som å få en personlig gave som kombinerer alt jeg elsker.