/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Marika
Beauty Beginner
06/12/24-23:01
Cosmic Kylie Jenner EdP 50 ml Gift Box
Power Plush Foundation 2C Cold
Supple Kiss Lip Glaze Lover Girl
Setting Spray 100 ml
Har sinnsykt lyst å prøve alt fra Kylie! Prøvd i butikk men har bare ikke hatt pengene til å kjøpe. Men elsker Cosmic så den har jeg allerede!
qamar
Beauty Beginner
06/12/24-21:48
Vitamin C* Glow Boost Serum for dull skin 30 ml
Advent Calendar
Tutti Twilly D’Hermès EdP 85 ml Gift Box
JOY By Dior EdP 50 ml
Jeg valgte disse produktene fordi de gir meg alt jeg trenger for å føle meg bra og pleie meg selv. Twilly D'Hermès-parfymen er perfekt for å gi en sofistikert og unik duft, mens JOY By Dior er en elegant parfyme jeg kan bruke til spesielle anledninger. Lancômes adventskalender er full av spennende overraskelser som gjør ventetiden til jul ekstra gøy. Til slutt er Garnier Skin Active-serumet med vitamin C en nødvendighet for å bekjempe mørke flekker og gi huden min en naturlig glød. Dette settet er den ultimate kombinasjonen av luksus og velvære!
Nura Mahammedjemie
Beauty Beginner
06/12/24-21:47
Devotion Intense EdP 30 ml
L'Interdit Rouge EdP 50 ml Gift Box
Har lenge hatt lyst til å prøve dei perfume 🥰🥰🥰
Agnes
Beauty Beginner
06/12/24-19:47
CC Red Correct Foundation 45 ml
Badgal Energy Gift Box
Mini Eye Shadow Palette Sugar
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Mitt drømmesett består av produkter som kan gjøre enhver dag magisk, her er hvorfor: Erborian CC Red Correct – Fordi jeg trenger en reddende engel for huden min, som kan trylle bort rødhet raskere enn jeg rekker å si "Bonjour"! Dette produktet er som en fransk hudpleiehelt på tube. Valentino Born in Roma-parfymesett. Hva kan jeg si? Jeg vil lukte som en elegant, uovervinnelig gudinne fra Roma hver dag. Dessuten, hvem kan motstå litt luksus fra Italia? Benefit-sett med POREfessional primer og Hoola bronzer, Fordi jeg drømmer om en feilfri hud og den perfekte solkyssede gløden.. uten å måtte reise til Maldivene! Mini-formatene er perfekte for å holde magien i lomma. Anastasia Beverly Hills palett med nøytrale bruntoner. Fordi jeg trenger våpenet mitt i kampen om perfekte øyeskygge-looks. Anastasia lager paletter som er like kraftige som en kunstners pensel, og jeg er klar til å male verden! Jeg håper dette settet kan bli mitt, slik at hver dag blir som en liten skjønnhetsfest! Kryss fingrene!
Sara
Beauty Beginner
06/12/24-19:38
Bal D'Afrique EdP 100 ml
Vanille Antique Perfume Extract 50 ml
Delina EdP 75 ml
Rouge Dior Contour Lipliner Pencil 218 Rose Rose
Favoritt parfymene til meg og mamma🤍🤍 + lipliner fra Dior som er en stooor favoritt!
Kara
Beauty Beginner
06/12/24-17:28
Dr. Weil Mega-Mushroom Skin Relief & Soothing Face Cream 50 ml
Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml
Flora Gorgeous Gardenia EdP 50 ml Gift Box
Superfood Facial Oil 15 ml
Mine 4 favorittprodukter for et perfekt 24 timers beauty-kit: 1. Origins Dr. Weil Mega-Mushroom Skin Relief & Soothing Face Cream 50 ml Denne kremen bruker jeg ofte på ansiktet som en nattmaske,  da den både nærer og utjevner huden mens jeg sover. Duften er dessuten beroligende.  Jeg har ikke kremen akkurat nå,  men jeg har mer igjen av de gode rense og toner produktene som tilhører samme serie, og derfor er denne på ønskelisten. 2. Lancôme Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml Når jeg unner meg dette serumet som er i en liga for seg selv,  så bruker jeg det som en ''ansiktsløft'' på morgenen,  med eller uten sminke over. Serumet holder huden plump, næret og utglattet hele dagen. Jeg har lite igjen av serumet, og jeg ønsker meg derfor mer. Det dufter i tillegg eksklusivt. 3. Gucci Flora Gorgeous Gardenia EdP 100 ml Jeg synes denne parfymen dufter nydelig, floralt og friskt,  og gode dufter og aromaterapi er for meg ''skjønnhetsterapi'', så derfor passer denne duften inn i mitt skjønnhetskit. 4. Elemis Superfood Facial Oil 15 ml Denne super-oljen er spesielt næringsrik,  og den beskytter og nærer både hår, hender og ansikt både når det er kaldt ute, og når tørr inneluft tærer på hud og hår. Dette er min favoritt skjønnhets olje. Krysser ✌️
Tara
Beauty Beginner
06/12/24-16:41
Winter Interlude Eye & Cheek Gift Box
Ambre Vanille EdP 50 ml
Dandelion Blush Light Pink
BADgals ONLY - BADgal Bang! Volumizing Mascara Set
Dem är mina favoriter produkter önskat mig dem på länge hoppas att jag kan vinna dem til julen for så glede av å vinna😍🛍️
Marika
Beauty Beginner
06/12/24-16:00
Cosmic Kylie Jenner EdP 100 ml
Ari By Ariana Grande EdP 100 ml
Pout Preserve Peptide Lip Treatment - Limited Edition Strawberry Sorbet
Mini Dewy Set Setting Spray Original
Mine 4 favoritter! Cosmic er den perfekte signatur lukten for de mørkere måneder. Har påvirket flere til å kjøpe den etter jeg selv oppdaget den. Er så lett men god! Ari brukte jeg i et helt år å vennene mine ble sjokket når jeg fortalte de lukten min var parfyme og ikke bare meg😂 Fått flere komplimenter for er den perfekte naturlig søte lukten Dewy Set er en av mine trofaste. Er ikke så fan av den svette looking dewy fort kan bli, men denne er ren glans og glød! Ole henriksen er jo kjent for sine lippies. Har spesielt forelsket meg i denne! Er så god og fin i fargen. Meldingen bak er og super søt❤️