/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Margarita
Beauty Beginner
08/12/24-08:02
Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
Lash Sensational Sky High Tinted Primer
The Gorgeous Grocer - Christmas Beauty Advent Calendar
Viva La Juicy Rosé EdP 50 ml
Det er grunnene jeg ønsker meg disse produktene 1. Snail serum er bra for huden, og vennina mi rekomandert den. 2.Sky high er en bra mascara og den nye med glitter ser veldig fint ut på øynene, synes jeg. 3. Benefit julekalender er dritbra, jeg elsker benefit men den er veldig dyr så jeg ønsker meg den. 4. Perfyme fra Juicy Couture lukter veldig godt og søt, og jeg elsker søte perfymer.
Marianne
Beauty Beginner
08/12/24-06:32
Femme EdP 50 ml
Lip Color Matte Lipstick Nude Blush
Lingerie De Peau Aqua Nude Foundation 05W Deep Warm
Smart Clinical Repair Wrinkle Correcting Cream SPF30 50 ml
Dette er produktene jeg ønsker meg 🥰
Jazia
Beauty Beginner
08/12/24-00:30
Jazia
Beauty Beginner
08/12/24-00:28
Sara
Beauty Beginner
07/12/24-21:31
Lost Cherry EdP 50 ml
Ambient Lighting Edit - Universe Unlocked
Sculpt Stick Toasted
Raise The Root Thicken 150 ml
Lost cherry er en ikonisk duft. Kanskje ikke noe man hadde valgt som en hverdagsparfyme, men er den perfekte duften til når man virkelig vil føle seg selv. hourglass er best på base makeup, trenger jeg å si noe mer?! 😍 Aldri prøvd contouren til milk, men de andre stickene fra dem er kremete og gir en natural look. WOW sin spray lukter godt og får håret til å se ekstra pretty. Den gir en fin volum til håret og er en hverdags must ❤️
Ina Charlotte
Beauty Beginner
07/12/24-21:30
Ambient Lighting Palette Golden Rose Edit
Creamy Eye Treatment With Avocado 14 g
Water Drench Cloud Creme 50 ml
Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter 014 Rosy
Har alltid hatt lyst til å teste Hourglass sine paletter, men prisen er litt for stiv til at jeg unner meg det. Så det hadde vært gøy å teste! Kiehls øyekremen er min favoritt øyekrem! Peter Thomas Roth kremen fikk jeg en prøve på en gang og likte denne godt nok til at jeg ønsker å prøve den over lenger tid! Dior produktet har jeg hørt masse bra om! Hadde vært så gøy å vinne :)
Afnan
Beauty Beginner
07/12/24-20:12
Forever Babe Eyeshadow Palette Iconic Nudes
Black Opium EdP 30 ml
Smooth Style Icons Hair Duo Hair Treatment
Party Prep Vitamin Enriched Face Base Duo
Jeg valgte øyenskygge paletten fordi jeg elskerrr sminke, den beste formen for kunst for meg og den den beste måten jeg klarer å utrykke meg selv på. Øyesminke er bare noe for seg selv, det beste! Deretter valgte jeg parfymen og olaplex settet fordi jeg har hatt disse to på ønskelistene mine en stund nå. Og tilslutt bobbibrown settet fordi jeg en av deres ansatte sa jeg ble prøve det, dessuten har jeg hørt mye bra om kremen på nett. Så å få disse produktene ville vært kjempe gøy <3
qamar
Beauty Beginner
07/12/24-19:43
Skin Active Anti-dark Spot Serum Vitamin C Face Serum 30 ml
Tutti Twilly D’Hermès EdP 85 ml Gift Box
The Ritual Of Sakura - Large Gift Box
Advent Calendar 2024 – 24 Nordic Beauty Secrets
Jeg valgte disse produktene fordi de gir en perfekt kombinasjon av luksus, velvære og hudpleie. Parfymen Twilly D'Hermès er en tidløs duft som gir meg selvtillit og et hint av eleganse. Lancôme Adventskalenderen er full av overraskelser som gjør desember ekstra spennende. Garnier Vitamin C-serumet er ideelt for å jevne ut hudtonen og gi huden en sunn glød. Til slutt er The Ritual of Sakura Gift Box den perfekte spa-opplevelsen hjemme, med en nydelig duft som fremmer avslapning. Dette er drømmekitet mitt, og jeg ville blitt utrolig glad for å vinne det!