/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Ida Christine
Beauty Star
24/02/25-21:57
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
Ultra Light Invisible Sunscreen 50 ml
Ambre Solaire Super UV Over Makeup Mist With Hyaluronic Acid SPF50+ 75 ml
3 favorittsolkremer til ansiktet! ++ at de også er budsjettvennlige🩵
Yvonne Adeline-Clémence
Beauty Star
24/02/25-21:41
Lip Pencil Stone
Lip Liner Deep Taupe
Contour Lipliner 593 Brown Fig
Av de beste på markedet💕 Virkelig gode lipliners!
Yvonne Adeline-Clémence
Beauty Star
24/02/25-21:18
Light Reflecting Foundation Vienna
Min trusty favoritt❤️ Denne foundation er så god! Uansett hva huden måtte gå gjennom; gusten og livløs, tørr og dehydrert, fet og kviseutbrudd, sensitiv og svekket.. uansett hva, får alltid huden til å se flawless og sunn ut! I love it🥰❤️
Yvonne Adeline-Clémence
Beauty Star
24/02/25-21:12
Mini Translucent Loose Powder Ultra Blur Tone-up Rose
Falt pladask for dette pudderet nå i vinter! Har egentlig pleid å bruke Huda Beauty sitt Easy Bake setting pudder, men spes. huden under øynene tåler ikke vinterkulden best og ble alt for tørt.. så prøvde jeg dette fra Laura Mercier og det er så bra! Til min overraskelse blurrer bort porene langt mer enn Huda pudderet noengang har gjort! Tørker ikke ut huden, men matter ned det man trenger. Vil på en måte si den fjerner uønsket shine/olje uten å ta vekk gløden fra huden, så heller enn "flat matte finish" får man en sunn fresh hud uten overflødig shine, litt type "lit from within glow"💕 Er blitt helt forelsket i det i hvert fall, og virkelig reddet meg under disse tørre månedene!
Serina
Beauty Pro
21/02/25-13:39
Impeccable Setting Spray 100 ml
Er så fornøyd med denne Anastasia Impeccable setting sprayen 🫶 anbefales
Erle
Beauty Star
20/02/25-13:31
The Face Glue Setting Spray 60 ml
Denne må testes! Den er så bra og fin på huden!
Margrethe
Beauty Star
20/02/25-13:14
Softlight Skin-Smoothing Liquid Foundation 2N Fair Neutral
Light Reflecting Pressed Setting Powder Crystal
Mini Radiant Creamy Concealer Vanilla
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
Current favs.
Kathrine
Beauty Star
19/02/25-08:52
Green Tea & Enzyme Milky Foaming Wash 140 ml
Vegan BHA & Matcha Ampoule 30 ml
Superfood Matcha Eye Dew 15 ml
Superfood Day Cream 50 ml
🍵✨ Når huden trenger zen i en travel hverdag ✨🍵 Matcha er mer enn bare en te – den er et symbol på ro og renhet. Når huden er stresset og rød ville jeg gått for disse hudproduktene for å berike huden min med antioksidanter, berolige inflammasjon og gi en glød som er synlig sunn. Dette er derfor hudpleieproduktene jeg ønsker meg akkurat nå!🌱💚