/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Opprette en stil
Alt Black WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
Helle
Beauty Beginner
16/05/24-13:52
Jeg liker å gå mer monokrom med sminken min, så en rosa look med blushen opp mot øynene er en fantastisk søt og soft look
Lava
Beauty Beginner
16/05/24-13:49
Hypnôse Mascara 001 Black Beste maskara etter min mening ✨
Emilie
Beauty Star
16/05/24-13:42
Hypnôse Volume-À-Porter har vært min favoritt helt siden jeg prøvde den for første gang. Kommer alltid tilbake til denne siden den er den beste for meg💕 Har fått testet ut et par produkter, men skulle gjerne fått testa mer
Beatrice
Beauty Beginner
16/05/24-13:35
Ella
Beauty Beginner
16/05/24-13:30
Den perfekte sommerlooken🎀
Hanemija
Beauty Beginner
16/05/24-13:27 (redigert på 16/05/24-13:31)
min favoritt kombinasjon for å lukte og se ut som den vakreste sommerblomsten 🌸🍓 jeg brukte mest Lash Idôle Mascara som er veldig bra!
Emilie
Beauty Beginner
16/05/24-13:25 (redigert på 16/05/24-13:26)
Mine favoritter fra Lancome! Kremen gir en gjennomfuktet og glødende hud, vippene blir ekstra fine med maskaraen og får en drøss med komplimenter om at jeg lukter godt med min favorittparfyme!
ELLA
Beauty Beginner
16/05/24-13:23
Lancome hypnose mascara har vært en favoritt siden jeg begynte med sminke og jeg stjal alltid mamma sin da jeg var yngre. Dette var en av de første sminkeproduktene jeg forelsket meg i og som har hatt en trofast plass i sminkepungen min. I tillegg er Bi-Facil Waterproof Eye Makeup Remover Sensitive Eyes den beste sminkefjerneren for øynene! 😍