/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sett sammen dine favorittprodukter og lag ditt personlige Beauty Kit!
Beauty Kits
Mine Beauty Kits
Lag en stil
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Siste
Tone Irene
Beauty Beginner
10/12/24-00:08
Halo Glow Setting Powder Dark
Eye Dare You! Multi Finish Eyes & Cheek Palette
Halo Glow Blush Beauty Wand Berry Radiant
Power Grip Dewy Setting Spray 80 ml
Jeg valgte disse pga jeg bruker de daglig og hadde vært fint å vinne de
Malin
Beauty Beginner
09/12/24-23:40
Patricia
Beauty Beginner
09/12/24-21:50(redigert 09/12/24-21:53 )
Air Pro 2200
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Curl Crush™ Conditioner 250 ml
Curl Crush™ Shampoo 250 ml
Disse produktene har jeg bare drømt om å ha!!! Har hørte masse bra om de, elsker paradoxe fra Prada men har ikke råd til å kjøpe det. Hairlust har jeg hørt at det er veldig bra merke for folk med krøllete hår, har prøvd mange merker har i Norge men ikke enda funnet den riktige for meg og min datter. Babyliss står høy på ønskelisten for å få mer definert krøller så jeg krysser fingrene at jeg og min datter Eva på 11 år vinner vår ønskelisten 🤞🤞🤞 Vi har vært snille i år 😅♥️🎅🎄
Hilde
Beauty Pro
09/12/24-18:45
Double Wear Stay-In-Place Matte Powder Foundation SPF 10 Compact 2W1.5 Natural Suede
My Comfy Matte Instant Rich Color & Hydration Lip Stylo MY 25.05
Cheeks&Eyes Match Lasting Blush & Eyeshadow Powder 02 Joyful Peach
Everlast Primer 24H Blurred Matte Pore Minimizing 2X Makeup Wear Universal Shade
Liker å bruke disse produktene, og syns generelt det er veldig fint med litt farge i kinnene, og er aldri feil med rød leppestift❤️
Anny
Beauty Beginner
09/12/24-18:27(redigert 09/12/24-23:24 )
Jewel Crush
Hydro Grip Primer 45 ml
Encre De Peau All Hours Foundation LN9
Goddess EdP 100 ml
Jeg valgte disse 4 tingene fordi jeg har alltid ønsket meg det og jeg trenger det når jeg har så vidt noe sminke, vi har også ball snart som gjør det nyttig det samme med julebord og jentekvelder. Og jeg likte den parfymen veldig mye når jeg testet den ut, men fikk aldri muligheten til å kjøpe den og hadde ikke råd. Håper dere velger ut meg, hadde betydd mye for meg dersom jeg har ønsket meg dette ganske lenge, men har aldri fått spart nok til det.
Mari
Beauty Star
09/12/24-17:54
My Comfy Matte Instant Rich Color & Hydration Lip Stylo MY 25.05
Thé Matcha 26 Travel Tube EdP Refill 10 ml
Loveshine Gift Box
Moisture Surge Megastars Set
Dette er produkter jeg har sett på lenge eller bruker til daglig :) ysl sine leppestifter er amazing😍
MIA.HB.ALVESTAD
Beauty Beginner
09/12/24-14:01
Dior Addict Natural Gift Box
Black Honey/Pink Honey Gift Box
Everlast Foundation 24H Full Coverage 3D Matte No Transfer SPF20 1N Light
Eye Dare You! Multi Finish Eyes & Cheek Palette
har ekstrem sensitiv hud så har ikke mulighet til å kjøpe mer rimelig sminke, ble også frastjålet noe sminke når jeg var på tur 😭
Hanne
Beauty Beginner
09/12/24-13:52
Chronos - Hair Straightener Black
Curl Cream Fragrance Free 30 ml
Face&Eyes Match Lasting Bronzer & Eyeshadow Powder 03 Medium
Pure Gold Radiance Concentrate Refill 30 ml
🤗🤗