/ Alle innlegg

Alle innlegg

Her kan du diskutere alt innen makeup med andre medlemmer. Har du spørsmål om makeuprutinen din, eller kanskje et beautyhack du gjerne vil dele? Filtrer feeden ved å trykke på de forskjellige kategoriene! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer av KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser og Kicks sjekker ikke om medlemmene har brukt eller kjøpt produktene.

Skriv noe
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Nyeste
Elena
Beauty Pro
08/10/26-21:59

På tide å resirkulere i plast- og restavfall ♻

På tide å resirkulere i plast- og restavfall ♻
Classic Lady
Beauty Pro
08/10/26-15:51(redigert 08/10/26-15:51 )

Siste kjøp fra Kicks ✨

Kremblush i farge Autumn Affair 🍁

Radiant Cream Colour Stick Blush Meet Cute
Classic Lady
Beauty Pro
08/10/26-15:49(redigert 08/10/26-15:50 )

På tide å resirkulere!

Denne tuben går i avfall for plast 💜

På tide å resirkulere!  Denne tuben går i avfall for plast
Suggested missionSe alle
Bli en Guiding Spirit
120
Classic Lady
Beauty Pro
08/10/26-15:37

Footcare Heros 🦶 ♥️

Denne er veldig god ✨

Nail Care Peeling Pen
Lene
Beauty Pro
08/10/26-12:32

på tide å resirkulere♻Denne går i plast♻

på tide å resirkulere♻Denne går i plast♻
Agnieszka
Beauty Pro
08/10/26-11:04

Kun røde vibber ❤

Rødt er for meg styrke, lidenskap og glød ✨ Og når det kommer til rød leppestift, er denne fra YSL Tatouage Couture Matte Stain nr. 12 en klar favoritt. 💄❤️ Jeg elsker den intense, vakre rødfargen, den matte finishen, den gode pigmenteringen og ikke minst den fantastiske holdbarheten. Den sitter virkelig godt på leppene og gir en elegant og markant look uten at man trenger å påføre masse produkt. ✨ Dessverre er YSL Tatouage Couture Matte Stain nå helt utgått og ikke lenger tilgjengelig i salg 😭 Dette er faktisk den aller siste jeg har igjen fra lageret mitt, så jeg begynner allerede å bekymre meg for hva jeg skal bruke når den er tom. 🥹❤️ Jenter, kjenner dere en god erstatning? Det kan gjerne være fra et annet merke, jeg ser etter noe med en lignende intens rødfarge, matt finish, god pigmentering og selvfølgelig god holdbarhet. ❤️ Hvis dere vet om noe som ligner og fortsatt er tilgjengelig hos KICKS, må dere gjerne tipse meg!

Kun røde vibber ❤   Rødt er for meg styrke, lidenskap og
Agnieszka
Beauty Pro
08/10/26-10:22

Best i test – hårolje ❤️

Mitt beste tips når det gjelder hårolje er: bruk lite, men jevnlig! Jeg har tørt og fint hår, og for meg fungerer det best å bruke noen få dråper i lengdene og spesielt i tuppene. Det gjør håret mykere, glattere og gir en vakker glans uten å tynge det ned. Min favoritt er Kérastase Chronologiste Huile de Parfum.Den gir ikke bare håret en silkemyk følelse, men har også en utrolig vakker og luksuriøs duft som blir værende i håret. Har du også tørt og fint hår, anbefaler jeg virkelig å prøve denne. Kanskje den blir din nye favoritt også! ❤️

Best i test – hårolje ❤️  Mitt beste tips når det gjelder
Chronologiste L'Huile De Parfum Hair Oil 75 ml
Lene
Beauty Pro
08/10/26-06:26

På tide å resirkulere ♻️ Denne går i plast ♻

På tide å resirkulere ♻️ Denne går i plast ♻