# Gloss Hair I dag vil jeg tipse om en kjempebra hårpleieserie som har revolusjonert håret mitt og gitt meg den ettertraktede glansen som vi alle drømmer om. Jeg snakker om **Redkens Acidic Color Gloss-serie**, og jeg kan ikke få sagt nok hvor mye disse produktene har forandret håret mitt til det bedre. Først ut er **Redken Acidic Color Gloss Shampoo**. Denne sjampoen er en ekte game-changer. Den rengjør håret skånsomt men effektivt, og jeg merket umiddelbart hvordan håret mitt føltes mykere og mer livlig etter bare noen få vask. Etter sjamponeringen følger jeg opp med **Redken Acidic Color Gloss Conditioner**. Denne balsamen er som en magisk eliksir for håret mitt. Den tilfører dyp fuktighet og gjør håret utrolig mykt og lett å gre ut. For å gi håret mitt en ekstra boost av glans og beskyttelse bruker jeg** Redken Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment**. Denne behandlingen er en ekte perle. Den gir håret en speilblank finish og gjør at det ser utrolig friskt og velpleid ut. Jeg lar den virke i noen minutter før jeg skyller den ut. Sist men absolutt ikke minst, min absolutte favorittprodukt i serien: **Redken Acidic Color Gloss Leave-In**. Jeg påfører den i fuktig hår før jeg føner eller styler det med varmeverktøy. Det som virkelig imponerer meg er hvordan den eliminerer frizz og gir håret mitt en utrolig glans. Håret føles så mykt og ser så sunt ut, og jeg har aldri opplevd noe lignende med andre produkter. Det er virkelig den beste leave-in-produkt jeg noensinne har testet! Takk for at du leste Klem Johanna
# Det beste antiage-trikset Vi vet alle hvordan det føles å våkne opp med trøtt og gusten hud, spesielt rundt øynene. Det er her disse små mirakelproduktene kommer inn i bildet. Peter Thomas Roth har virkelig overgått seg selv med disse hydra-gel patches som er fylt med kollagen og andre hudelskende ingredienser. Hvordan bruker jeg dem? Etter rensing, påfør dem under øynene eller på andre områder i ansiktet som trenger litt ekstra kjærlighet. Man kan påføre disse patches litt hvordan man vil der man ønsker at huden skal glattes ut. La dem virke i 10-15 minutter mens du nyter en kopp kaffe. Resultater som taler for seg selv Øynene mine så piggere ut, og de fine linjene rundt øynene var mindre fremtredende. Det er som en mini-spabehandling hjemme! Og det beste av alt er at man ser effekt direkte på huden, noe jeg synes er ganske imponerende. Til neste gang, ta vare på deg selv og huden din! Klem Johanna
# Månedens topp 3 produkter Jeg tenkte å dele månedens favoritter med dere. Når man jobber med makeup, finner man raskt produkter som man vet vil bli kjøpt igjen, og hvorfor ikke dele favorittene med dere ❤ **Milk Makeup Kush Mascara Boom Black** Gir en falsk øyevipp-effekt med supervolum og lengde. Den beste mascaraen jeg har testet hittil! Den gir dramatiske, falsie-lignende vipper som holder hele dagen. **NARS Blush 778 Orgasm Edge** Pigmentert og jevner ut hudteksturen fint. Denne blushen gir en vakker, naturlig rødme og en jevn finish som varer lenge. **Benefit Hoola Bronzer** Gir et matt og pent resultat som blurrer og skjuler rynker og linjer. En favoritt for å skape en solkysset look med en naturlig finish. Disse produktene leverer virkelig og er perfekte for å oppdatere sminkerutinen din i november! Har du noen favoritter som du elsker? Ha det fantastisk! Klem Johanna 🎀🎀
Nyhet: MILK Makeup Hydro Grip + Glow Primer Hei alle skjønnhetselskere! Jeg er så begeistret over å dele en nyhet som virkelig har fanget min interesse – MILK Makeup har nettopp lansert sin nye Hydro Grip + Glow Primer i en praktisk 30 ml forpakning. 🌟 Først og fremst, la oss snakke om hva som gjør denne primeren så spesiell. Den kombinerer det beste fra to verdener: den fuktighetsgivende kraften fra Hydro Grip og en strålende glød-effekt. Perfekt for oss som vil ha en jevn og strålende base som holder hele dagen. Da jeg testet den for første gang, ble jeg umiddelbart imponert over hvor lett og silkemyk formelen føltes på huden. Den absorberte raskt og etterlot en subtil, men merkbar glød. Og det beste? Sminken min satt som støpt hele dagen uten å føles tung eller kakete. I tillegg er den vegansk og cruelty-free, noe som alltid er et stort pluss i min bok. Hvis du leter etter en primer som ikke bare holder sminken på plass, men også gir deg en naturlig glød, da er MILK Makeup Hydro Grip + Glow Primer definitivt verdt å prøve. Jeg kan ikke vente med å høre hva dere synes! ❤❤ Klem Johanna
LH Cosmetics Jeg har nylig hatt gleden av å prøve deres Plush Lip Gloss, og jeg må si at jeg er imponert! Jeg elsker at alle deres produkter er 100% veganske og cruelty-free. Plush er en balmy gloss som gir leppene dine en myk og glansfull finish samtidig som den beskytter med SPF15. Det er virkelig en drøm for leppene! Plush finnes i tre nydelige nyanser: Cozy (en lys nude-peach), Cuddle (en varm dyp rosa) Dreamy (en lys kald rosa). En av de beste tingene med Plush er at den er beriket med fuktighetsgivende ingredienser og vitamin E. Dette gjør at leppene mine føles myke og fuktet hele dagen, noe som er perfekt nå når været begynner å bli kaldere. Jeg liker virkelig disse lipglossene, og Cozy har blitt min favoritt av disse nyansene. Den har bra pigment og ser kjempefin ut på leppene, med en glansfull og supersnygg finish. Det er den perfekte nyansen for en naturlig look som likevel gir det lille ekstra. Har du prøvd noen av LH Cosmetics produkter? Del gjerne dine erfaringer i kommentarene – jeg ville elsket å høre hva du synes! Klem Johanna
# Min Brynrutine med Benefit-produkter Å ha veldefinerte og formede øyenbryn kan virkelig løfte hele ansiktet. Her er to fantastiske produkter jeg bruker fra Benefit i min daglige brynrutine: 24-Hour Brow Setter Eyebrow Gel og Brow Microfilling Pen. **Brow Microfilling Pen** Jeg begynner med Benefit Brow Microfilling Pen i nyansen 3.5 Medium Brown. Denne pennen er fantastisk for å skape naturlige, hår-lignende streker som fyller i tynne områder og gir et microblading-lignende resultat. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/694ac323-f269-4d93-95fb-3b431e3f5c3f.jpg) Jeg bruker pennen med oppadgående bevegelser for å etterligne naturlige brynshår. Jeg begynner ved den indre delen av brynet og jobber meg utover. For et mer definert utseende, går jeg over samme område flere ganger til jeg er fornøyd med fyldigheten. Etter å ha fylt i brynene, bruker jeg Benefit 24-Hour Brow Setter Eyebrow Gel for å holde dem på plass hele dagen. Denne gelen er klar og gir en laminert effekt som virkelig holder. Her må jeg si at den gir et skikkelig fint resultat. Jeg liker virkelig at det ser litt laminert ut, akkurat passe. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/bd12287a-dd48-421c-a676-e0394a8a1080.jpg) **Benefit 24-Hour Brow Setter Eyebrow Gel** Jeg bruker den dobbeltsidige børsten for å påføre gelen. De lange børstehårene hjelper til med å fordele produktet jevnt fra rot til tupp, mens de korte børstehårene hjelper til med å forme og skulpturere brynene. Lamineringseffekt: For å oppnå en laminert look, bruker jeg den flate delen av børsten for å presse brynshårene opp mot huden og fikse dem på plass. Ha det fint! Klem Johanna
# Highlightertrikset du ikke kan gå glipp av I dag vil jeg dele et makeuptriks for å få en virkelig naturlig glød. Jeg bruker – Anastasia Glow Seeker Highlighter i nyansen Sun Idol. Nyansen Sun Idol er en gyllen tone som passer de fleste hudtoner. Den gir en naturlig, solkysset glød. Teksturen er silkemyk og lett, noe som gjør det enkelt å bygge opp intensiteten. Påføringstips For å få den perfekte gløden, her er et lite triks: bruk FLAER Triangle Powder Puff for å påføre highlighteren din. Begynn med å påføre din vanlige foundation og concealer. Bruk FLAER Triangle Powder Puff: Ta litt av Anastasia Glow Seeker Highlighter på den spisse delen av FLAER Triangle Powder Puff. Den spisse delen er perfekt for å påføre highlighter på mindre områder som neseryggen og amorbuen. Påfør highlighteren på de høyeste punktene i ansiktet – kinnben, neserygg, amorbue og under øyenbrynsbenet. Avslutt sminken din med Anastasia Dewy Set Setting Spray Når det kommer til å få sminken til å holde hele dagen, er Anastasia Dewy Set Setting Spray perfekt og gir en fantastisk finish som jeg elsker. Har du noen egne tips eller favorittprodukter for å få den perfekte gløden? Del gjerne i kommentarene nedenfor! Til neste gang, ha det fint! 🎀💕❤️
# MILK Makeup Highlighter Stick - naturlig glød Jeg har hatt gleden av å prøve alle fire nyansene, og jeg må si at jeg er imponert. Hver nyanse har sin egen unike sjarm og kan brukes til å skape forskjellige looks avhengig av anledning og humør. Jeg elsker hvor lett de er å påføre og hvordan de smelter inn i huden for en naturlig finish. I tillegg er det så praktisk å ha dem i stikkform – perfekt for å ha i vesken og bruke når som helst i løpet av dagen. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/97e294cc-a527-4ffc-b7e8-406e68a82528.jpg) Dessuten er de fylt med pleiende ingredienser som mango- og avokadoolje, noe som gjør at huden din ikke bare ser fantastisk ut, men også føles fantastisk. # Nyanser **Lit:** En vakker champagne-nyanse når du vil ha en diskret, men likevel merkbar glød. Lit er ideell for lysere hudtoner og gir en elegant touch til sminken din. **Flare:** En varm gullnyanse som gir glød når du vil fremheve brunfargen din. Flare passer utmerket for medium til mørkere hudtoner og gir en gyllen finish. **Strobe:** Strobe er perfekt for alle hudtoner og gir en magisk glødende glød. **Spark:** En roségullnyanse som passer alle hudtoner og gir en myk, rosig glød. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/b034f610-b0df-42af-98f2-9b95d98dec88.jpg) **Her er noen tips til hvordan du kan bruke dem:** På kinnbenene: Påfør direkte på kinnbenene og blend ut med fingrene eller en børste for en naturlig glød. Under øyenbrynene: Gi øynene dine et løft ved å påføre litt highlighter under øyenbrynsbuen. På amorbuen: For å få leppene dine til å se fyldigere ut, påfør en liten mengde på amorbuen. På neseryggen: En lett sveip på neseryggen kan gi ansiktet en mer definert look. På øyelokkene: Bruk som en kremøyenskygge. Har du prøvd noen av MILK Makeup Highlighter Sticks? Hvilken nyanse liker du best? Del gjerne dine erfaringer i kommentarene nedenfor! ❤️❤️ Ha det fint! Klem Johanna
# Flytende glød fra Benefit I dag vil jeg dele en virkelig fin produkt – Benefit Dew-la-la Liquid Glow Highlighter. En flytende highlighter som forsterker gløden i huden. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/e66f76b6-dfb8-4b12-8f72-be2f687475d5.jpg) # Nyanser Aurora Aurora er en av de mest populære nyansene i Dew-la-la-serien. Denne highlighteren gir en naturlig glød, og jeg påfører den i T-sonen. Raya Denne lyse nyansen bruker jeg på haken og over leppen for ekstra glød. Passer for den lyseste hudtonen som eneste glødprodukt hvis man bare vil bruke én nyanse. Lumi Er den mørkeste av de jeg bruker og går mot en bronzenyanse som er mørkere. Jeg påfører den som en bronzer og ned mot kjeven for å få dybde. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/5c262a5b-d535-4556-be15-d6c4cba78874.jpg) Nova Denne nyansen er også mørkere i tonen, lik en tan-nyanse som jeg påfører på kinnbenene for å få en bronset look. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/c1e8f8c6-befd-46dc-9ae2-3e080a5254b4.jpg) Hvordan Bruker Du Dew-la-la Liquid Glow Highlighter? En god base gjør at produktet sitter bedre og ser mer naturlig ut. Bruk highlighteren på de høyeste punktene i ansiktet – kinnben, neserygg, amorbue og under øyenbrynene. Dette fremhever dine naturlige trekk og gir en vakker glød. Bruk en makeup-svamp eller fingertuppene dine for å blande highlighteren inn i huden. Jeg bruker en børste for å påføre. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/d0988388-ec1b-42b2-8a7d-c5e0982ed194.jpg) Dew-la-la Liquid Glow Highlighter er byggbar, noe som betyr at du kan tilpasse intensiteten etter dine behov. Har du prøvd noen av disse nyansene? Del gjerne dine erfaringer og tips i kommentarene nedenfor! Klem Johanna ✨
# Guide til de beste makeupbørstene Å ha de riktige verktøyene er avgjørende for å skape en perfekt makeup-look. Her er en guide til noen av de beste makeupbørstene fra FLAER og hva de brukes til: ![](https://img.tokywoky.com/message-images/1ddfd385-3935-4b7a-b5dc-5eb80743af5e.jpg) **FLAER101 Jumbo Powder Brush** En ekstra stor børste som er perfekt for å raskt påføre pudder over hele ansiktet. **FLAER103 Precision Powder Brush** En presisjonsbørste som er perfekt for å påføre pudder på spesifikke områder som under øynene og rundt nesen. **FLAER105 All Around Powder Brush** En allsidig børste som kan brukes til både pudder og bronzer. Den er perfekt for å skape en jevn og naturlig finish. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/168a5c3f-a9cb-4121-a812-46c2289e545c.jpg) **FLAER106 Buffing Foundation Brush** Denne børsten er designet for å buffe foundation inn i huden, noe som gir en jevn og naturlig finish. **FLAER203 Contour Duo Brush** En dobbeltsidig børste som er ideell for både konturering og highlighting. Den ene enden brukes til å påføre konturprodukter, mens den andre er perfekt for highlighter. **FLAER108 Foundation & Concealer Brush** En allsidig børste som fungerer utmerket for både foundation og concealer. Den gir en jevn og feilfri påføring. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/55da899a-8747-4e14-9155-1e63ac3afd70.jpg) **FLAER202 Precision Contour Brush** En liten, presisjonsbørste som er ideell for å konturere små områder som nesen og under kinnbenene. **FLAER201 Angled Cheek Brush** Denne vinklede børsten er perfekt for å påføre rouge og bronzer. Den vinklede formen gjør det enkelt å følge ansiktets konturer og skape en naturlig finish. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/e283cb8e-e9a3-49a2-97c5-9c5719b80ad3.jpg) **FLAER209 Buffing Concealer Brush** Perfekt for å buffe concealer under øynene og på andre små områder. Å ha to stykker gjør det enkelt å bruke forskjellige nyanser. **FLAER206 Precision Highlighter Brush** Disse børstene er perfekte for å påføre highlighter med presisjon. Å ha to stykker gjør det enkelt å bruke forskjellige nyanser. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/e981beff-7ff2-4697-9dc1-b6ba6669af52.jpg) **FLAER301 Tapered Blending Brush** En avsmalnende børste som er ideell for å blande ut øyenskygger i globallinjen og skape en myk overgang mellom farger. **FLAER303 Small Crease Blending Brush** En liten børste som er ideell for å blande ut øyenskygger i globallinjen og skape dybde. **FLAER302 Rounded Blending Brush** Disse runde børstene er perfekte for å blande ut øyenskygger og skape en myk overgang mellom farger. Å ha to stykker gjør det enkelt å bruke forskjellige nyanser. **FLAER403 Smokey Eyeshadow Brush** En børste som er designet for å skape en sotet øyensminke. Den er perfekt for å blande ut mørke øyenskygger. **FLAER401 Flat Eyeshadow Brush** En flat børste som er ideell for å pakke på øyenskygge på øyelokket. **FLAER406 Angled Brow Brush** En vinklet børste som er ideell for å fylle inn og forme øyenbrynene med presisjon. Hvilke er dine favorittbørster? Del gjerne dine tips i kommentarene!💕💕😍 Klem Johanna ❤️❤️
# Makeup med NARS Orgasm I dag vil jeg dele en makeup-look som jeg skapte med noen fantastiske produkter fra NARS. **NARS Blush 778 Orgasm Edge** Orgasm Edge gir kinnene en vakker ferskenfarget tone. Den er lett å bygge opp og gir en naturlig ferskentone som ser fantastisk ut på alle hudtoner. **NARS Afterglow Liquid Blush Orgasm** For en ekstra glød begynte jeg med å påføre Afterglow Liquid Blush i den samme ikoniske Orgasm-nyansen. Denne flytende blushen smelter inn i huden og gir en virkelig fin rosa tone. **NARS Afterglow Lip Balm Orgasm** For leppene valgte jeg Afterglow Lip Balm i nyansen Orgasm. Dette leppebalsamet gir ikke bare en vakker farge, men fukter også leppene og gjør dem myke. **NARS AfterGlow Lip Shine Lipgloss Triple X** For å fullføre looken påførte jeg AfterGlow Lip Shine Lipgloss i nyansen Triple X. Denne gjennomsiktige lipglossen gir en høy glans og en fyldig effekt uten å føles klissete. Perfekt for å gi leppene en ekstra dimensjon og en speilblank finish. Jeg elsker hvordan disse produktene fra NARS kompletterer hverandre og skaper en sammenhengende og strålende look. Jeg påførte også Orgasm Blush for å gi kinnene en ekstra touch av farge og glød. Har du prøvd noen av disse produktene? Del gjerne dine erfaringer i kommentarene! Håper dette inspirerer deg til å prøve disse fantastiske produktene fra NARS. Ha en strålende dag 💕 KLEM
# Matt look + minimerte porer En herlig nyhet er Benefit The Porefessional Matte Primer og Benefit The Porefessional Power Powder. Disse to stjernene skal minimere porer og glatte ut huden. **Benefit The Porefessional Matte Primer** Denne bør du sjekke ut hvis du har synlige porer og ønsker en jevnere hudstruktur. Jeg kan si at den har blitt en favoritt, den matter huden men samtidig føles den ikke tørr. **Benefit The Porefessional Power Powder** Utmerket for alle hudtyper som ønsker en matt finish og minimere synligheten av porer. Passer best for fet og oljete hud. Teksturen er lett og matter ned huden umiddelbart. Hvis du har tørr hud, er den ikke å foretrekke. **Slik Bruker Du Produktene** Begynn med å påføre Benefit The Porefessional Matte Primer på ren og fuktet hud. Fokuser på områder hvor du opplever mest glans og synlige porer, som T-sonen. Etter at du har påført foundation, bruk Benefit The Porefessional Power Powder for å sette sminken og gi en ekstra matt finish. Påfør pudderet med en stor, fluffy børste for best resultat. Jeg må si at jeg liker både primeren og pudderet, men med min tørre hud synes jeg det holder med primeren. Huden ser mye glattere og jevnere ut når jeg først påfører foundation. Har dere rukket å prøve produktene og hva synes dere? 🌸 Klem Johanna 💐
Glow & Lange vipper Når det kommer til å oppnå en naturlig og strålende glød, er MILK Makeup Bionic Glow i nyansene Reality og Virtual et must i sminkepungen din. Disse innovative produktene er designet for å fremheve hudens naturlige skjønnhet og gi deg den ettertraktede “glow from within”-looken. Nyanserne Reality og Virtual er perfekte for å skape en jevn hudtone. Disse produktene kan brukes på flere måter – som highlighter, blandet med din foundation, eller til og med på kroppen for en ekstra touch av glamour. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/c810979f-5eb4-4814-bdef-077eba620319.jpg) For å bruke Bionic Glow, start med ren og fuktet hud. Påfør din vanlige foundation og concealer. Bruk deretter fingertuppene eller en sminkebørste for å påføre Bionic Glow i nyansen Reality på de høyeste punktene i ansiktet – kinnben, neserygg, amorbue og under øyenbrynene. For en ekstra dimensjon, påfør nyansen Virtual på de samme områdene eller bland den med Reality for en skreddersydd glød. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/ed0009ca-c427-4ef0-afca-cb4df12e626d.jpg) Løft Dine Vipper Ingen look er komplett uten fantastiske vipper! KUSH Mascara - Boom Black gir vippene dine et superløft og en intens svart farge som virkelig får øynene dine til å poppe. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/d0467594-0c3f-4e6d-ba05-fc570762ceab.jpg) KUSH Mascara - Boom Black inneholder hjerteformede fibre som omslutter hver vippe for å skape en fyldig look. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/a5d0fc5d-8677-47b7-a5c4-d9b040bd9506.jpg) Påføringen er enkel og smidig takket være den spesialdesignede børsten som fanger opp hver vippe fra rot til tupp, den er perfekt å bygge opp flere lag hvis man ønsker en mer dramatisk look. Hvilken er din favoritt fra Milk Makeup?
# Skap en Soft Smokey Eye Look I dag skal vi dykke inn i en tutorial for å skape en fantastisk soft smokey eye look med noen av mine favorittprodukter. Denne looken er perfekt for både hverdag og fest, og jeg lover at du kommer til å føle deg som en stjerne! Bruk MAC Powder Kiss Single Eyeshadow i nyansen Felt Cute og påfør den over hele øyelokket. Denne myke, matte skyggen fungerer som en perfekt base og gir en subtil farge som vi kan bygge videre på. Ta MAC Satin Single Eye Shadow i nyansen Tete-A-Tint og påfør den i globallinjen. Bruk en fluffy børste for å blande ut skyggen og skape en myk overgang mellom fargene. Dette gir øyet dybde og dimensjon. Nå er det på tide å legge til litt mer drama! Bruk MAC Powder Kiss Single Eyeshadow i nyansen Give A Glam og påfør den på ytre hjørnet av øyelokket. Bland nøye for å skape en sømløs overgang mellom skyggene. Denne mørkere nyansen gir den klassiske smokey effekten. For å definere øynene ytterligere, bruk KVD Tattoo Liner i nyansen Trooper Black. Dra en tynn linje langs øvre vippekant og skap en liten vinge for en ekstra touch av glamour. For å gi øynene et intenst blikk, påfør øyeblyant i vannlinjen Coffee, det gjør at øynene virkelig popper. Avslutt looken med MILK Makeup KUSH Mascara i nyansen Boom Black på øvre og nedre vipper. Denne mascaraen gir fantastisk volum og definisjon, noe som fullender din soft smokey eye look. Og der har du det! En vakker, soft smokey eye look som er både elegant og lett å skape. Jeg håper du føler deg inspirert til å prøve denne looken selv. 💖 Lykke til og ha det gøy med sminken din! 🎨✨ Klem Johanna ❤❤
# Det er ikke bare en hype - den er best! Ryktet har gått om Makeup Hydro Grip Primer fra MILK. Det man har hørt er at den skal være så bra, og nå har jeg selv testet den! Den er akkurat så bra som ryktet sier. Hvorfor det? Den sørger for at sminken sitter godt, og foundation setter seg ikke i linjer, men glattes mer eller mindre ut i stedet. Det gjør at hele sminken blir klarere og jevnere. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/2750b819-7587-4a79-99d2-dbebf504442d.jpg) ![](https://img.tokywoky.com/message-images/19c96cec-5051-4694-be58-6a2d7cc53cf4.jpg) **Soul Search** Jeg har også prøvd MILK Makeup Odyssey Lip Oil Gloss som har veldig fin dekning og gir en nydelig glans på leppene. Jeg swatcher Odyssey Lip Oil Gloss i nyansene Werk Trip, Soul Search, Explore og Globetrot. Disse lipglossene gir en vakker glans og fukter leppene dine. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/d985b5a0-17b9-4540-bc81-ac4190427ec2.jpg) **Werk Trip** ![](https://img.tokywoky.com/message-images/cf120022-5008-4216-90e1-ad346eec97cf.jpg) **Explore** ![](https://img.tokywoky.com/message-images/c4fe64f1-8125-41c1-a66c-aa965802be4b.jpg) MILK Makeup Odyssey Lip Oil Gloss Globetrot Hvilken nyanse synes dere er finest? Jeg liker Soul Search 🌸🌸 Klem Johanna ❤️
# Anastasia Blurring Blush Serum Jeg har nylig hatt gleden av å teste Anastasia Blurring Blush Serum i tre fantastiske nyanser: Guava, Peach og Baby Pink. Her er mine tanker om disse herlige produktene. Påføring og holdbarhet Jeg elsker hvor lett det er å påføre disse blush serumene. De er byggbare, noe som betyr at du kan tilpasse intensiteten etter din egen smak. Holdbarheten er imponerende; fargen holder seg på plass hele dagen og de er svært pigmenterte. Førsteinntrykk Emballasjen er elegant og praktisk, noe som gjør det enkelt å påføre riktig mengde produkt. Serumet har en lett og silkeaktig konsistens som smelter inn i huden uten å føles tungt. Nyanser Baby Pink er en myk og romantisk nyanse som gir en søt og ungdommelig touch. Perfekt for en mer feminin look. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/87fa2d39-cb52-4542-843a-bca07a6c9c59.jpg) Peach: Peach-nyansen gir en varm og solkysset look. Den gir en subtil glød som løfter ansiktet og gir en sunn glød. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/16fd91b0-ff5f-40a4-aa32-2a949d761ad3.jpg) Guava: Denne nyansen er perfekt for en frisk og våken look. Den gir en herlig rosa/peachy tone som ser naturlig ut og passer perfekt for både dag og kveld. Jeg elsker denne nyansen på deres lipgloss for øvrig! ![](https://img.tokywoky.com/message-images/0f56b869-9428-4faf-9925-bea4d08d8af5.jpg) Anastasia Blurring Blush Serum har virkelig imponert meg. De tre nyansene Guava, Peach og Baby Pink tilbyr noe for enhver anledning og humør. Hvis du leter etter en blush som gir en naturlig og langvarig farge, er disse definitivt verdt å prøve. Har du testet disse blush serumene? Del gjerne dine erfaringer i kommentarene! ❤️❤️
# Swatchfest med Anastasia Lip Gloss I dag skal vi dykke ned i en fargerik swatchfest med Anastasia Lip Gloss. Jeg har testet fem fantastiske nyanser: Guava, Coral, Cantaloupe, Peachy og Cotton Candy. Først ut har vi Guava, en lys rosa nyanse. Perfekt for hverdagsbruk når du vil ha en naturlig, men frisk look. Dette er min favoritt. Neste nyanse er Coral, en farge som virkelig får leppene dine til å poppe. Coral er perfekt for sommerdager eller når du vil legge til en fargeklatt til sminken din. Cantaloupe er en varm beige-lys nyanse som også er en av mine favoritter. For en mer klassisk look, prøv Peachy. Denne nyansen gir en ferskenfarge som gir en sofistikert touch til enhver sminke. Sist men ikke minst har vi Cotton Candy, en rosa nyanse som skiller seg litt ut. Alle disse har en fantastisk formel som ikke bare gir vakker farge og glans, men også fukter og pleier leppene. De er lette å påføre og holder lenge uten å føles klissete. Så der har du det, mine swatches av Anastasia Lip Gloss i nyansene Guava, Coral, Cantaloupe, Peachy og Cotton Candy. Hvilken er din favoritt? Kommenter nedenfor og ikke glem å følge for flere skjønnhetstips og anmeldelser! ❤️❤️❤️ Ha det fint ❤️ Klem Johanna
# Rødlig øyensminke fra Mac MAC har alltid vært en favoritt for meg, og de leverer virkelig hver gang. Her er en steg-for-steg guide til min siste sminkerutine med noen av mine favorittprodukter fra MAC. **Steg 1: Baseøyenskygge** Jeg begynner med å påføre MAC Satin Single Eye Shadow i nyansen Shell Peach over hele øyelokket. Denne nyansen gir en perfekt base og en jevn overflate å jobbe med. **Steg 2: Definisjon i Ytterkanten** For å skape dybde og definisjon, påfører jeg MAC Satin Single Eye Shadow i nyansen Haute Sauce i ytterkanten av øyelokket. Dette gir en vakker kontrast og fremhever øynene. **Steg 3: Vannlinjen** For å definere vannlinjen bruker jeg MAC Eye Kohl i nyansen Costa Rich. Denne øyepennen er perfekt for å gi en intens, men likevel myk look. **Steg 4: Myk Eyeliner** Som en mykere eyeliner bruker jeg MAC Eye Pencil i nyansen Coffee. Denne pennen er ideell for å skape en subtil, men likevel definert linje. **Steg 5: Mascara** For å fullføre øyensminken påfører jeg KVD Full Sleeve Mascara i nyansen Trooper Black. Denne mascaraen gir fantastisk volum og lengde til vippene. **Steg 6: Ekstra Touch** Som en ekstra touch legger jeg til MAC Satin Single Eye Shadow i nyansen Expensive Pink midt på øyelokket. Dette gir en vakker skimrende effekt. **Steg 7: Mykere Resultat** For å få et mykere og mer sammenhengende resultat, jobber jeg sammen alt med MAC Satin Single Eye Shadow i nyansen Royal Rendezvous. Denne lyse skyggen hjelper til med å blande alle fargene perfekt. Hva synes dere om denne looken? Del gjerne deres tanker og tips i kommentarene! Klem, Johanna ❤️❤️
Hei alle skjønnhetselskere! Jeg er så glad for endelig å kunne dele denne spennende nyheten! Jeg har blitt en del av Kicks Community som Beauty Expert. Som jeg har lengtet etter dette! Fra å ha blogget tidligere på Hudspesialisten, der noen kanskje kjenner meg igjen, har jeg savnet å dele alt innen sminke og skjønnhet som ble min spesialitet. Her får jeg sjansen til å jobbe med min lidenskap for skjønnhet og sminke. På Kicks Community som Beauty Expert deler jeg tips og triks, produktanmeldelser og de nyeste trendene innen skjønnhet. Mine favoritter og skjulte skatter innen sminke som fortjener mer oppmerksomhet! Jeg ser frem til å dele mine erfaringer og kunnskaper her på community. Takk for at dere følger med meg på denne reisen. Jeg ser frem til å fortsette å inspirere og hjelpe dere med å føle dere vakre både innvendig og utvendig. Dere må gjerne kommentere hva dere vil at jeg skal løfte frem innen sminke ❤️ Vi snakkes snart igjen! Klem, Johanna ![](https://img.tokywoky.com/message-images/7a4bc725-461a-4ea7-8900-7d6537ff3b13.png)
Mitt favoritt hudpleie produkt som gir resultat etter første bruk! **BeautyAct 5% AHA + 5% PHA Glow Toner.** Ofte kommer det kunder innom å føler at de ikke får makeup til å sitte, tørre flekker og flass. Mange tror de har blitt tørr enkelte steder i ansiktet, men har ikke tegn til tørrhudtype, eller dehydrering ellers. Hvor ofte eksfolierer du ansiktet? Aldri, eller sjeldent? Det bygger seg lag med døde hudceller som kan ligne på tørre flekker, som gjør at sminken bare sklir rundt og legger seg merkelig. Det er anbefalt å eksfoliere huden 1-2 ganger i uken, med noen dagers mellomrom. De fleste assosierer eksfoliering med skrubb med korn, men peeling med syrer er så mye mer effektivt og skånsomt på huden **Glykolsyre (AHA)** Minst molekylstørrelse, noe som gjør at syren går raskt og dypt ned i huden. **Melkesyre (AHA)** Større molekylstørrelse, syren arbeider i hudens øverste lag. AHA kan synlig redusere aldringstegn, og gir en fresh glød. **Glucono-delta-lakton(PHA)** PHA er perfekt for sensitive hudtyper. PHA-syrer er også gode til å binde fuktighet, mykgjøre og fremme hudens glød. **How to:** Anbefaler å starte forsiktig med en gang i uka, på kveldstid. Brukes etter rens, og før serum og krem. Kan bruke bomullspad, bare unngå øyeparti. Alltid husk solbeskyttelse når man bruker syrer!
Anastasia har kommet med en nydelig palett med høstfarger. Den har matte hverdagslige skygger, men også superfine shimmerskygger, som har en kremete konsistens. Disse shimmerskyggene gjør deg virkelig klar for fest! Bildene kan nesten ikke vise hvor fine disse skyggene faktisk er. **#PROTIP!** Appliker shimmerskyggene med fingrene. Du får plukket opp mer av pigmentet, og shimmeret blir mye mer pigmentert og tettpakket. Man kan bruke børste for et mykere uttrykk. På børsten kan du f.eks spraye Fix+ eller settingspray for å få shimmeret til å poppe ekstra. Husk å alltid start med øyenskyggeprimer før du legger skygge, da sitter det mye bedre. Øyenskyggeprimer funker som et lim for skyggen så den fester seg, men også fremhever pigmentene. Sliter du fortsatt med at skyggen ikke sitter? Sett primeren med transparent settingpudder, det vil hjelpe på å motvirke oljete øyenlokk som kan ødelegge øyenskyggen.
Nå som vi nærmer oss vinteren, er det mange som ønsker å oppdatere duftgarderoben med en varmere og tyngre duft. Vi har fått inn noen parfymenyheter på Kicks som passer perfekt! Burberry Goddess EdP Denne lekre nyheten fra Burberry er perfekt for deg som elsker vanilje. Den har vanilje i topp-, midt-, og basenotene. I tillegg har den innslag av lavendel, kakao og ingefær som balanserer den ut til en nyansert duft. Den er en varm og god gourmand-duft, som passer årstiden. Parfymen kommer i 30ml, 50ml og 100ml. Vi har også fått inn en lekker gaveeske med parfyme og body lotion! Du får også kjøpt body lotion separat. Dette er Burberry sin første parfyme som er refillable. Man kan kjøpe en refill på 150ml. Formelen er vegansk. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/2bd34f88-7f8b-425a-9087-0897065a67d7.jpg) Yves Saint Laurent Libre L'Absolu Platine EdP YSL bygger videre på serien med Libre-parfymene. L’absolu Platine har samme DNA med appelsinblomst, vanilje og lavendel. Den har også sitrus i toppnotene, sammen med aldehyder. Aldehydene gir den en slags metallisk og litt såpete kvalitet. Unik og spennende parfyme, som er en litt friskere duft for årstiden. Libre L'Absolu Platine EdP har vi i 50ml. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/c3817b61-40af-49b8-9e76-8cf801380e29.jpg) TOM FORD Café Rose EdP Dette er en fornyet versjon av Café Rose. Den har rose og kaffe i toppnotene, som navnet tilsier. Vi finner også noter av kardemomme, patsjuli, koriander og ylang ylang som gjør duften varm og krydret. Det er en veldig sensuell og feminin duft, som sitter lenge og høster komplimenter. Café Rose får du i 30ml, 50ml og 100ml. ![](https://img.tokywoky.com/message-images/1767ca26-6ea2-4413-99c4-0433d567dd65.jpg) Jeg vil alltid anbefale å prøve parfymen på huden, da de gjerne kan lukte forskjellig fra person til person men også fordi toppnotene kan gi et annet inntrykk når midt- og basenotene kommer bedre fram.