# Swatchfest med Anastasia Lip Gloss
I dag skal vi dykke ned i en fargerik swatchfest med Anastasia Lip Gloss. Jeg har testet fem fantastiske nyanser: Guava, Coral, Cantaloupe, Peachy og Cotton Candy.
Først ut har vi Guava, en lys rosa nyanse. Perfekt for hverdagsbruk når du vil ha en naturlig, men frisk look. Dette er min favoritt.
Neste nyanse er Coral, en farge som virkelig får leppene dine til å poppe. Coral er perfekt for sommerdager eller når du vil legge til en fargeklatt til sminken din.
Cantaloupe er en varm beige-lys nyanse som også er en av mine favoritter.
For en mer klassisk look, prøv Peachy. Denne nyansen gir en ferskenfarge som gir en sofistikert touch til enhver sminke.
Sist men ikke minst har vi Cotton Candy, en rosa nyanse som skiller seg litt ut.
Alle disse har en fantastisk formel som ikke bare gir vakker farge og glans, men også fukter og pleier leppene. De er lette å påføre og holder lenge uten å føles klissete.
Så der har du det, mine swatches av Anastasia Lip Gloss i nyansene Guava, Coral, Cantaloupe, Peachy og Cotton Candy.
Hvilken er din favoritt? Kommenter nedenfor og ikke glem å følge for flere skjønnhetstips og anmeldelser! ❤️❤️❤️
Ha det fint ❤️ Klem Johanna Mitt favoritt hudpleie produkt som gir resultat etter første bruk! **BeautyAct 5% AHA + 5% PHA Glow Toner.**
Ofte kommer det kunder innom å føler at de ikke får makeup til å sitte, tørre flekker og flass. Mange tror de har blitt tørr enkelte steder i ansiktet, men har ikke tegn til tørrhudtype, eller dehydrering ellers.
Hvor ofte eksfolierer du ansiktet? Aldri, eller sjeldent? Det bygger seg lag med døde hudceller som kan ligne på tørre flekker, som gjør at sminken bare sklir rundt og legger seg merkelig. Det er anbefalt å eksfoliere huden 1-2 ganger i uken, med noen dagers mellomrom.
De fleste assosierer eksfoliering med skrubb med korn, men peeling med syrer er så mye mer effektivt og skånsomt på huden
**Glykolsyre (AHA)**
Minst molekylstørrelse, noe som gjør at syren går raskt og dypt ned i huden.
**Melkesyre (AHA)**
Større molekylstørrelse, syren arbeider i hudens øverste lag.
AHA kan synlig redusere aldringstegn, og gir en fresh glød.
**Glucono-delta-lakton(PHA)**
PHA er perfekt for sensitive hudtyper. PHA-syrer er også gode til å binde fuktighet, mykgjøre og fremme hudens glød.
**How to:**
Anbefaler å starte forsiktig med en gang i uka, på kveldstid. Brukes etter rens, og før serum og krem. Kan bruke bomullspad, bare unngå øyeparti. Alltid husk solbeskyttelse når man bruker syrer! Nå som vi nærmer oss vinteren, er det mange som ønsker å oppdatere duftgarderoben med en varmere og tyngre duft. Vi har fått inn noen parfymenyheter på Kicks som passer perfekt!
Burberry
Goddess EdP
Denne lekre nyheten fra Burberry er perfekt for deg som elsker vanilje. Den har vanilje i topp-, midt-, og basenotene. I tillegg har den innslag av lavendel, kakao og ingefær som balanserer den ut til en nyansert duft. Den er en varm og god gourmand-duft, som passer årstiden.
Parfymen kommer i 30ml, 50ml og 100ml. Vi har også fått inn en lekker gaveeske med parfyme og body lotion! Du får også kjøpt body lotion separat.
Dette er Burberry sin første parfyme som er refillable. Man kan kjøpe en refill på 150ml. Formelen er vegansk.

Yves Saint Laurent
Libre L'Absolu Platine EdP
YSL bygger videre på serien med Libre-parfymene. L’absolu Platine har samme DNA med appelsinblomst, vanilje og lavendel. Den har også sitrus i toppnotene, sammen med aldehyder. Aldehydene gir den en slags metallisk og litt såpete kvalitet. Unik og spennende parfyme, som er en litt friskere duft for årstiden.
Libre L'Absolu Platine EdP har vi i 50ml.

TOM FORD
Café Rose EdP
Dette er en fornyet versjon av Café Rose. Den har rose og kaffe i toppnotene, som navnet tilsier. Vi finner også noter av kardemomme, patsjuli, koriander og ylang ylang som gjør duften varm og krydret. Det er en veldig sensuell og feminin duft, som sitter lenge og høster komplimenter.
Café Rose får du i 30ml, 50ml og 100ml.

Jeg vil alltid anbefale å prøve parfymen på huden, da de gjerne kan lukte forskjellig fra person til person men også fordi toppnotene kan gi et annet inntrykk når midt- og basenotene kommer bedre fram.