/ Spør våre hudterapeuter

Spør våre hudterapeuter

Skriv noe
Nyeste
Mari
Beauty Star
27/04/26-10:04
Holder det å bruke dagkrem med faktor 50, eller bør jeg bruke solkrem over? Har lys hud
Marianne
Beauty Star
27/07/25-08:08

hei. jeg ønsker å forhøre meg om oppstrammende bodylotion. Er det noen av disse som har en god effekt. hva anbefalles. og hvilke ingredienser er viktig å merke seg i en god toning bodylotion?

Emma
Beauty Star
25/07/25-10:22(redigert 25/07/25-11:04)

Hei, jeg har slitt mye de siste månedene med kviser og urenheter i ansiktet. spesifikt store områder på kinnene der det blusser opp i perioder men blir ikke helt kvitt det. Føles ut som at huden min konstant er irritert og rød og at jeg ser ut som en hormonell tenåring igjen :(

Har generelt ikke slitt med urenheter i denne grad siden ungdomsalderen. (Er nå 26) regner med at det kommer fra stress, men er ikke så lett å bare slutte å stresse. har generelt også relativt tørr hud, som er noe oljete i pannen.

vil også legge til at jeg til tider sliter en del med rosacea, og at dette kan være stor grunn til at jeg sliter med å finne en god rutine.

Bruker for tiden cosrx cleanser og spot cream. har også body shop clay mask som jeg bruker til tider, og the ordinary retinol serum- Men er litt skeptisk til å bruke disse ofte da de har en tendens til å være effektive men er litt aggressive og kan irrritere huden.

Noen tips til produkter jeg kan prøve der jeg vil se resultater?

Hilsen Emma, en rådvill og lei Jente som bare vil ha tilbake den normale huden sin :')

Salicylic Acid Daily Gentle Cleanser 150 ml
Advanced Snail All In One Cream 100 ml
AC Collection Ultimate Spot Cream 2.0 Day Cream 30 g
GF 15% Solution Serum 1 30 ml
Eilen
Beauty Beginner
11/06/25-08:06

Jeg mottok en tester på estee double wear foundation. Likte den godt men den fremhevet porene mine. Er det noen som har et tips for å unngå dette? jeg elsket at den var long wearing og full coverage. ps!jeg er i 40 årene og har kombinert hud med tørr hud.

Erle
Beauty Star
07/05/25-20:38

har noen tips til hudomer/blackheads i øret?

Christina
Beauty Star
07/05/25-11:32(redigert 07/05/25-11:32)
hei!

plages veldig med sorte prikker/hudormer på hake og nesen, jeg føler oppriktig at jeg har prøvd alt for å minke/bli kvitt disse.

1. Har dere nken gode tips?
Heda
Beauty Pro
18/04/25-13:37

Jeg sliter litt med post akne arr og lurer på hva jeg kan bruke for å lysne det litt ut/eventuelt få det helt bort, om det i det hele tatt er mulig med kun produkter og ikke behandlinger? Har hørt en del om dark spot correcting glow serumet fra axis-y, i tillegg til at man kan bruke revive øye serumet fra beauty of joseon på arrene? Ellers noen som kan gi noen gode råd og tips, som har hjulpet dem?

Mira
Beauty Beginner
12/03/25-11:43(redigert 12/03/25-11:44)

Hei! Jeg sliter med hvite kvisearr rundt hårlinjen. Jeg ser det er mange produkter ment før mørke arr, men ikke lyse. Går dette an å fikse med hudpleie? Takk!