/ Mitt aller viktigste tips for en stabil base er å preppe
Elea
Beauty Pro
30/01/26-07:58

Mitt aller viktigste tips for en stabil base er å preppe huden med god hudpleie som er tilpasset deg og din hudtilstand - samt at produktene fungerer godt sammen. Spesielt nå om vinteren liker jeg en glødede base, og bruker derfor en glødende fuktighetskrem og en flytende highlighter før jeg legger foundation. Det hele settes tynt lag settingpudder i t-sonen. Jeg syns disse produktene fungerer så godt sammen, og de passer huden min så godt!

Et annet tips for at grunnlaget holder seg godt og sminken holder gjennom hele dagen er å bruke litt setting spray lagvis rett etter hudpleien, så etter foundation og concealer, og deretter igjen på slutten av sminkerutinene for å låse alt sammen. Man trenger ikke bruke mye produkt av den grunn - et lett lag hjelper i massevis! 🙏

LES BEIGES HEALTHY GLOW SHEER HIGHLIGHTING FLUID Sheer Fluid Highlighter For A Luminous Healthy Glow For Face And Body
LES BEIGES HEALTHY GLOW SHEER HIGHLIGHTING FLUID Sheer Fluid Highlighter For A Luminous Healthy Glow For Face And Body
LES BEIGES Healthy Glow Foundation Hydration And Longwear
LES BEIGES Healthy Glow Foundation Hydration And Longwear
POUDRE UNIVERSELLE LIBRE Natural Finish Loose Powder
POUDRE UNIVERSELLE LIBRE Natural Finish Loose Powder
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Airbrush Flawless Setting Spray 200 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!