Gratulerer til @Sophie Rosenberg som er utnevnt til Beauty Talker of the Month! 👑
Hver måned fremhever vi en medlem som bidrar litt ekstra til vårt community. Takk for at du deler verdifulle tips og engasjerer deg i innlegg. Sophie er dessuten Beauty Pro – som er det høyeste medlemsnivået på Beauty Talks. For å komme dit må man ha samlet over 1000 community-poeng og man havner på vår VIP-liste 😉
Vi benyttet anledningen til å stille 2 spørsmål til månedens kronetager!
1. Hvordan beskytter du deg mot solen i sommer, har du en favoritt SPF?
Angående solfaktor så burde jeg kanskje bruke høyere faktor enn hva jeg gjør, men hjemme i Norge til hverdagsbruk bruker jeg hovedsakelig spf 15.
Skal jeg sole meg, eller om jeg drar til utlandet så bruker jeg selvsagt høyere faktor, og etter å ha prøvd uendelig antall merker og varianter så er det Filorga sin UV serie jeg har falt pladask for, og særlig deres dry oil som trekker inn umiddelbart! 🥰 Filorga After sun skulle jeg gjerne brukt hele året da huden får en fantastisk dyp glødende farge, sammen med små diskrete skimmerkorn i gull.
2. Hvilket produkt kjøper du om og om igjen?
Sensai lip treatment er den beste leppepleien jeg har prøvd. Leppene blir ikke tørrere etter bruk, eller slik at du blir avhengig av å smøre regelmessig for å holde de myke som mange andre produkter gjør. Og flasken er vanvittig drøy å varer leeeenge! Det er fryktelig vanskelig å kun nevne et produkt da jeg har flere som jeg bare "må" ha. 😊