/ **Gratulerer til @iselin som er utnevnt til Beauty Talker of
KICKS
Official
29/07/24-16:20(redigert på 29/07/24-16:28)

Gratulerer til @iselin som er utnevnt til Beauty Talker of the Month! 👑

Hver måned fremhever vi en medlem som bidrar litt ekstra til vårt community. Takk for at du deler verdifulle tips og engasjerer deg i innlegg. Iselin er dessuten Beauty Pro – som er det høyeste medlemsnivået på Beauty Talks. For å komme dit må man ha samlet over 1000 community-poeng og man havner på vår VIP-liste 😉

Vi benyttet anledningen til å stille et spørsmål til månedens kronetager!

Hvordan foretrekker du en hverdagsmakeup?

Etter at huden endret seg i takt med spesielt siste svangerskap, ble det brått dypere linjer og enda mindre tid på morgenkvisten. Jeg har lært at fuktighet må til for at basen skal se bra ut, og at lettere baser som skintint eller BB-krem som regel både ser og fungerer bedre enn den tradisjonelle foundationen. Min hverdagsmakeup må kunne legges raskt, tåle en sykkeltur i regn, og se like grei ut selv om noen små rekker å gni seg inn i ansiktet mitt før jeg ankommer jobb. Vinneren per nå er Shiseidos Sports BB-krem, kombinert med en lett concealer, krembronzer, kremblush, farget gel til bryn og mørk brun mascara for en litt mykere fremtoning. Primer til mascaraen er et must, den må som nevnt holde godt. Etter tips fra den gode gjengen her inne ble det selvfølgelig Lancômes primer 🤭 Hudpleierutinen har også endret seg og blitt mer avansert de siste årene. På grunn av retinolbehandling vil jeg nok ikke bytte ut Shiseidos Benefiance-øyekrem. Dette er en virkelig fuktbombe som ikke irriterer huden som kan bli litt sår av retinol, og den eneste jeg finner som ikke svir ved påføring i perioder.

Sports BB Cream SPF50+ Sunscreen 1 Light
Sports BB Cream SPF50+ Sunscreen 1 Light
Cils Booster XL Mascara Primer
Cils Booster XL Mascara Primer
Benefiance Wrinkle Smoothing Eye Cream 15 ml
Benefiance Wrinkle Smoothing Eye Cream 15 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!