/ # Swatchfest med Anastasia Lip Gloss I dag skal vi dykke
Johanna Millerhovf
Beauty Star
27/10/24-08:00(redigert 27/10/24-07:18)

Swatchfest med Anastasia Lip Gloss

I dag skal vi dykke ned i en fargerik swatchfest med Anastasia Lip Gloss. Jeg har testet fem fantastiske nyanser: Guava, Coral, Cantaloupe, Peachy og Cotton Candy.

Først ut har vi Guava, en lys rosa nyanse. Perfekt for hverdagsbruk når du vil ha en naturlig, men frisk look. Dette er min favoritt.

Neste nyanse er Coral, en farge som virkelig får leppene dine til å poppe. Coral er perfekt for sommerdager eller når du vil legge til en fargeklatt til sminken din.

Cantaloupe er en varm beige-lys nyanse som også er en av mine favoritter. For en mer klassisk look, prøv Peachy. Denne nyansen gir en ferskenfarge som gir en sofistikert touch til enhver sminke.

Sist men ikke minst har vi Cotton Candy, en rosa nyanse som skiller seg litt ut. Alle disse har en fantastisk formel som ikke bare gir vakker farge og glans, men også fukter og pleier leppene. De er lette å påføre og holder lenge uten å føles klissete.

Så der har du det, mine swatches av Anastasia Lip Gloss i nyansene Guava, Coral, Cantaloupe, Peachy og Cotton Candy.

Hvilken er din favoritt? Kommenter nedenfor og ikke glem å følge for flere skjønnhetstips og anmeldelser! ❤️❤️❤️

Ha det fint ❤️ Klem Johanna

Sparkle Lip Gloss Duo Gift Box
Sparkle Lip Gloss Duo Gift Box
Fortsett å utforske fellesskapet!