Rødlig øyensminke fra Mac
MAC har alltid vært en favoritt for meg, og de leverer virkelig hver gang. Her er en steg-for-steg guide til min siste sminkerutine med noen av mine favorittprodukter fra MAC.
Steg 1: Baseøyenskygge
Jeg begynner med å påføre MAC Satin Single Eye Shadow i nyansen Shell Peach over hele øyelokket. Denne nyansen gir en perfekt base og en jevn overflate å jobbe med.
Steg 2: Definisjon i Ytterkanten
For å skape dybde og definisjon, påfører jeg MAC Satin Single Eye Shadow i nyansen Haute Sauce i ytterkanten av øyelokket. Dette gir en vakker kontrast og fremhever øynene.
Steg 3: Vannlinjen
For å definere vannlinjen bruker jeg MAC Eye Kohl i nyansen Costa Rich. Denne øyepennen er perfekt for å gi en intens, men likevel myk look.
Steg 4: Myk Eyeliner
Som en mykere eyeliner bruker jeg MAC Eye Pencil i nyansen Coffee. Denne pennen er ideell for å skape en subtil, men likevel definert linje.
Steg 5: Mascara
For å fullføre øyensminken påfører jeg KVD Full Sleeve Mascara i nyansen Trooper Black. Denne mascaraen gir fantastisk volum og lengde til vippene.
Steg 6: Ekstra Touch
Som en ekstra touch legger jeg til MAC Satin Single Eye Shadow i nyansen Expensive Pink midt på øyelokket. Dette gir en vakker skimrende effekt.
Steg 7: Mykere Resultat
For å få et mykere og mer sammenhengende resultat, jobber jeg sammen alt med MAC Satin Single Eye Shadow i nyansen Royal Rendezvous. Denne lyse skyggen hjelper til med å blande alle fargene perfekt.
Hva synes dere om denne looken? Del gjerne deres tanker og tips i kommentarene!
Klem, Johanna ❤️❤️