/ # Rødlig øyensminke fra Mac MAC har alltid vært en favoritt
Johanna Millerhovf
Beauty Star
17/10/24-06:42(redigert 17/10/24-06:50)

Rødlig øyensminke fra Mac

MAC har alltid vært en favoritt for meg, og de leverer virkelig hver gang. Her er en steg-for-steg guide til min siste sminkerutine med noen av mine favorittprodukter fra MAC.

Steg 1: Baseøyenskygge Jeg begynner med å påføre MAC Satin Single Eye Shadow i nyansen Shell Peach over hele øyelokket. Denne nyansen gir en perfekt base og en jevn overflate å jobbe med.

Steg 2: Definisjon i Ytterkanten For å skape dybde og definisjon, påfører jeg MAC Satin Single Eye Shadow i nyansen Haute Sauce i ytterkanten av øyelokket. Dette gir en vakker kontrast og fremhever øynene.

Steg 3: Vannlinjen For å definere vannlinjen bruker jeg MAC Eye Kohl i nyansen Costa Rich. Denne øyepennen er perfekt for å gi en intens, men likevel myk look.

Steg 4: Myk Eyeliner Som en mykere eyeliner bruker jeg MAC Eye Pencil i nyansen Coffee. Denne pennen er ideell for å skape en subtil, men likevel definert linje.

Steg 5: Mascara For å fullføre øyensminken påfører jeg KVD Full Sleeve Mascara i nyansen Trooper Black. Denne mascaraen gir fantastisk volum og lengde til vippene.

Steg 6: Ekstra Touch Som en ekstra touch legger jeg til MAC Satin Single Eye Shadow i nyansen Expensive Pink midt på øyelokket. Dette gir en vakker skimrende effekt.

Steg 7: Mykere Resultat For å få et mykere og mer sammenhengende resultat, jobber jeg sammen alt med MAC Satin Single Eye Shadow i nyansen Royal Rendezvous. Denne lyse skyggen hjelper til med å blande alle fargene perfekt.

Hva synes dere om denne looken? Del gjerne deres tanker og tips i kommentarene!

Klem, Johanna ❤️❤️

Full Sleeve Mascara Trooper Black
Full Sleeve Mascara Trooper Black
Satin Single Eye Shadow Shell Peach
Satin Single Eye Shadow Shell Peach
Satin Single Eye Shadow In Living Pink
Satin Single Eye Shadow In Living Pink
Satin Single Eye Shadow Expensive Pink
Satin Single Eye Shadow Expensive Pink
Satin Single Eye Shadow Haute Sauce
Satin Single Eye Shadow Haute Sauce
Eye Kohl Costa Rich