Min Brynrutine med Benefit-produkter
Å ha veldefinerte og formede øyenbryn kan virkelig løfte hele ansiktet. Her er to fantastiske produkter jeg bruker fra Benefit i min daglige brynrutine: 24-Hour Brow Setter Eyebrow Gel og Brow Microfilling Pen.
Brow Microfilling Pen
Jeg begynner med Benefit Brow Microfilling Pen i nyansen 3.5 Medium Brown. Denne pennen er fantastisk for å skape naturlige, hår-lignende streker som fyller i tynne områder og gir et microblading-lignende resultat.

Jeg bruker pennen med oppadgående bevegelser for å etterligne naturlige brynshår. Jeg begynner ved den indre delen av brynet og jobber meg utover. For et mer definert utseende, går jeg over samme område flere ganger til jeg er fornøyd med fyldigheten.
Etter å ha fylt i brynene, bruker jeg Benefit 24-Hour Brow Setter Eyebrow Gel for å holde dem på plass hele dagen. Denne gelen er klar og gir en laminert effekt som virkelig holder. Her må jeg si at den gir et skikkelig fint resultat. Jeg liker virkelig at det ser litt laminert ut, akkurat passe.

Benefit 24-Hour Brow Setter Eyebrow Gel
Jeg bruker den dobbeltsidige børsten for å påføre gelen. De lange børstehårene hjelper til med å fordele produktet jevnt fra rot til tupp, mens de korte børstehårene hjelper til med å forme og skulpturere brynene.
Lamineringseffekt: For å oppnå en laminert look, bruker jeg den flate delen av børsten for å presse brynshårene opp mot huden og fikse dem på plass.
Ha det fint! Klem Johanna