MILK Makeup Highlighter Stick - naturlig glød
Jeg har hatt gleden av å prøve alle fire nyansene, og jeg må si at jeg er imponert. Hver nyanse har sin egen unike sjarm og kan brukes til å skape forskjellige looks avhengig av anledning og humør. Jeg elsker hvor lett de er å påføre og hvordan de smelter inn i huden for en naturlig finish. I tillegg er det så praktisk å ha dem i stikkform – perfekt for å ha i vesken og bruke når som helst i løpet av dagen.

Dessuten er de fylt med pleiende ingredienser som mango- og avokadoolje, noe som gjør at huden din ikke bare ser fantastisk ut, men også føles fantastisk.
Nyanser
Lit:
En vakker champagne-nyanse når du vil ha en diskret, men likevel merkbar glød. Lit er ideell for lysere hudtoner og gir en elegant touch til sminken din.
Flare:
En varm gullnyanse som gir glød når du vil fremheve brunfargen din. Flare passer utmerket for medium til mørkere hudtoner og gir en gyllen finish.
Strobe:
Strobe er perfekt for alle hudtoner og gir en magisk glødende glød.
Spark:
En roségullnyanse som passer alle hudtoner og gir en myk, rosig glød.

Her er noen tips til hvordan du kan bruke dem:
På kinnbenene: Påfør direkte på kinnbenene og blend ut med fingrene eller en børste for en naturlig glød.
Under øyenbrynene: Gi øynene dine et løft ved å påføre litt highlighter under øyenbrynsbuen.
På amorbuen: For å få leppene dine til å se fyldigere ut, påfør en liten mengde på amorbuen.
På neseryggen: En lett sveip på neseryggen kan gi ansiktet en mer definert look.
På øyelokkene: Bruk som en kremøyenskygge.
Har du prøvd noen av MILK Makeup Highlighter Sticks? Hvilken nyanse liker du best? Del gjerne dine erfaringer i kommentarene nedenfor! ❤️❤️
Ha det fint!
Klem Johanna