/ # Matt look + minimerte porer En herlig nyhet er Benefit
Johanna Millerhovf
KICKS Beauty Expert
21/02/25-08:30(redigert 24/12/24-10:52 )

Matt look + minimerte porer

En herlig nyhet er Benefit The Porefessional Matte Primer og Benefit The Porefessional Power Powder. Disse to stjernene skal minimere porer og glatte ut huden.

Benefit The Porefessional Matte Primer Denne bør du sjekke ut hvis du har synlige porer og ønsker en jevnere hudstruktur. Jeg kan si at den har blitt en favoritt, den matter huden men samtidig føles den ikke tørr.

Benefit The Porefessional Power Powder Utmerket for alle hudtyper som ønsker en matt finish og minimere synligheten av porer. Passer best for fet og oljete hud. Teksturen er lett og matter ned huden umiddelbart. Hvis du har tørr hud, er den ikke å foretrekke.

Slik Bruker Du Produktene Begynn med å påføre Benefit The Porefessional Matte Primer på ren og fuktet hud. Fokuser på områder hvor du opplever mest glans og synlige porer, som T-sonen.

Etter at du har påført foundation, bruk Benefit The Porefessional Power Powder for å sette sminken og gi en ekstra matt finish. Påfør pudderet med en stor, fluffy børste for best resultat.

Jeg må si at jeg liker både primeren og pudderet, men med min tørre hud synes jeg det holder med primeren. Huden ser mye glattere og jevnere ut når jeg først påfører foundation.

Har dere rukket å prøve produktene og hva synes dere? 🌸

Klem Johanna 💐

The Porefessional Power Powder
The Porefessional Power Powder
The Porefessional Matte Primer 22 ml
The Porefessional Matte Primer 22 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!