/ # Makeup med NARS Orgasm I dag vil jeg dele en makeup-look
Johanna Millerhovf
Beauty Star
27/12/24-09:00(redigert 30/10/24-08:50)

Makeup med NARS Orgasm

I dag vil jeg dele en makeup-look som jeg skapte med noen fantastiske produkter fra NARS.

NARS Blush 778 Orgasm Edge Orgasm Edge gir kinnene en vakker ferskenfarget tone. Den er lett å bygge opp og gir en naturlig ferskentone som ser fantastisk ut på alle hudtoner.

NARS Afterglow Liquid Blush Orgasm For en ekstra glød begynte jeg med å påføre Afterglow Liquid Blush i den samme ikoniske Orgasm-nyansen. Denne flytende blushen smelter inn i huden og gir en virkelig fin rosa tone.

NARS Afterglow Lip Balm Orgasm For leppene valgte jeg Afterglow Lip Balm i nyansen Orgasm. Dette leppebalsamet gir ikke bare en vakker farge, men fukter også leppene og gjør dem myke.

NARS AfterGlow Lip Shine Lipgloss Triple X For å fullføre looken påførte jeg AfterGlow Lip Shine Lipgloss i nyansen Triple X. Denne gjennomsiktige lipglossen gir en høy glans og en fyldig effekt uten å føles klissete. Perfekt for å gi leppene en ekstra dimensjon og en speilblank finish.

Jeg elsker hvordan disse produktene fra NARS kompletterer hverandre og skaper en sammenhengende og strålende look.

Jeg påførte også Orgasm Blush for å gi kinnene en ekstra touch av farge og glød. Har du prøvd noen av disse produktene? Del gjerne dine erfaringer i kommentarene!

Håper dette inspirerer deg til å prøve disse fantastiske produktene fra NARS.

Ha en strålende dag 💕 KLEM

Blush 778 Orgasm Edge
Blush 778 Orgasm Edge
Afterglow Lip Balm Orgasm
Afterglow Lip Balm Orgasm
Mini Blush Orgasm
Mini Blush Orgasm
Afterglow Liquid Blush Orgasm
Afterglow Liquid Blush Orgasm
Fortsett å utforske fellesskapet!