Makeup med NARS Orgasm
I dag vil jeg dele en makeup-look som jeg skapte med noen fantastiske produkter fra NARS.
NARS Blush 778 Orgasm Edge
Orgasm Edge gir kinnene en vakker ferskenfarget tone. Den er lett å bygge opp og gir en naturlig ferskentone som ser fantastisk ut på alle hudtoner.
NARS Afterglow Liquid Blush Orgasm
For en ekstra glød begynte jeg med å påføre Afterglow Liquid Blush i den samme ikoniske Orgasm-nyansen. Denne flytende blushen smelter inn i huden og gir en virkelig fin rosa tone.
NARS Afterglow Lip Balm Orgasm
For leppene valgte jeg Afterglow Lip Balm i nyansen Orgasm. Dette leppebalsamet gir ikke bare en vakker farge, men fukter også leppene og gjør dem myke.
NARS AfterGlow Lip Shine Lipgloss Triple X
For å fullføre looken påførte jeg AfterGlow Lip Shine Lipgloss i nyansen Triple X. Denne gjennomsiktige lipglossen gir en høy glans og en fyldig effekt uten å føles klissete. Perfekt for å gi leppene en ekstra dimensjon og en speilblank finish.
Jeg elsker hvordan disse produktene fra NARS kompletterer hverandre og skaper en sammenhengende og strålende look.
Jeg påførte også Orgasm Blush for å gi kinnene en ekstra touch av farge og glød. Har du prøvd noen av disse produktene? Del gjerne dine erfaringer i kommentarene!
Håper dette inspirerer deg til å prøve disse fantastiske produktene fra NARS.
Ha en strålende dag 💕 KLEM