Highlightertrikset du ikke kan gå glipp av
I dag vil jeg dele et makeuptriks for å få en virkelig naturlig glød. Jeg bruker – Anastasia Glow Seeker Highlighter i nyansen Sun Idol.
Nyansen Sun Idol er en gyllen tone som passer de fleste hudtoner. Den gir en naturlig, solkysset glød. Teksturen er silkemyk og lett, noe som gjør det enkelt å bygge opp intensiteten.
Påføringstips
For å få den perfekte gløden, her er et lite triks: bruk FLAER Triangle Powder Puff for å påføre highlighteren din. Begynn med å påføre din vanlige foundation og concealer.
Bruk FLAER Triangle Powder Puff: Ta litt av Anastasia Glow Seeker Highlighter på den spisse delen av FLAER Triangle Powder Puff. Den spisse delen er perfekt for å påføre highlighter på mindre områder som neseryggen og amorbuen.
Påfør highlighteren på de høyeste punktene i ansiktet – kinnben, neserygg, amorbue og under øyenbrynsbenet.
Avslutt sminken din med Anastasia Dewy Set Setting Spray
Når det kommer til å få sminken til å holde hele dagen, er Anastasia Dewy Set Setting Spray perfekt og gir en fantastisk finish som jeg elsker.
Har du noen egne tips eller favorittprodukter for å få den perfekte gløden? Del gjerne i kommentarene nedenfor!
Til neste gang, ha det fint! 🎀💕❤️