Gloss Hair
I dag vil jeg tipse om en kjempebra hårpleieserie som har revolusjonert håret mitt og gitt meg den ettertraktede glansen som vi alle drømmer om. Jeg snakker om Redkens Acidic Color Gloss-serie, og jeg kan ikke få sagt nok hvor mye disse produktene har forandret håret mitt til det bedre.
Først ut er Redken Acidic Color Gloss Shampoo. Denne sjampoen er en ekte game-changer. Den rengjør håret skånsomt men effektivt, og jeg merket umiddelbart hvordan håret mitt føltes mykere og mer livlig etter bare noen få vask.
Etter sjamponeringen følger jeg opp med Redken Acidic Color Gloss Conditioner. Denne balsamen er som en magisk eliksir for håret mitt. Den tilfører dyp fuktighet og gjør håret utrolig mykt og lett å gre ut.
For å gi håret mitt en ekstra boost av glans og beskyttelse bruker jeg** Redken Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment**. Denne behandlingen er en ekte perle. Den gir håret en speilblank finish og gjør at det ser utrolig friskt og velpleid ut. Jeg lar den virke i noen minutter før jeg skyller den ut.
Sist men absolutt ikke minst, min absolutte favorittprodukt i serien: Redken Acidic Color Gloss Leave-In. Jeg påfører den i fuktig hår før jeg føner eller styler det med varmeverktøy. Det som virkelig imponerer meg er hvordan den eliminerer frizz og gir håret mitt en utrolig glans. Håret føles så mykt og ser så sunt ut, og jeg har aldri opplevd noe lignende med andre produkter. Det er virkelig den beste leave-in-produkt jeg noensinne har testet!
Takk for at du leste
Klem Johanna