/ # Flytende glød fra Benefit I dag vil jeg dele en virkelig
Johanna Millerhovf
Beauty Star
03/11/24-16:00(redigert 03/11/24-15:56)

Flytende glød fra Benefit

I dag vil jeg dele en virkelig fin produkt – Benefit Dew-la-la Liquid Glow Highlighter. En flytende highlighter som forsterker gløden i huden.

Nyanser

Aurora Aurora er en av de mest populære nyansene i Dew-la-la-serien. Denne highlighteren gir en naturlig glød, og jeg påfører den i T-sonen.

Raya Denne lyse nyansen bruker jeg på haken og over leppen for ekstra glød. Passer for den lyseste hudtonen som eneste glødprodukt hvis man bare vil bruke én nyanse.

Lumi Er den mørkeste av de jeg bruker og går mot en bronzenyanse som er mørkere. Jeg påfører den som en bronzer og ned mot kjeven for å få dybde.

Nova Denne nyansen er også mørkere i tonen, lik en tan-nyanse som jeg påfører på kinnbenene for å få en bronset look.

Hvordan Bruker Du Dew-la-la Liquid Glow Highlighter?

En god base gjør at produktet sitter bedre og ser mer naturlig ut. Bruk highlighteren på de høyeste punktene i ansiktet – kinnben, neserygg, amorbue og under øyenbrynene. Dette fremhever dine naturlige trekk og gir en vakker glød.

Bruk en makeup-svamp eller fingertuppene dine for å blande highlighteren inn i huden. Jeg bruker en børste for å påføre.

Dew-la-la Liquid Glow Highlighter er byggbar, noe som betyr at du kan tilpasse intensiteten etter dine behov.

Har du prøvd noen av disse nyansene?

Del gjerne dine erfaringer og tips i kommentarene nedenfor!

Klem Johanna ✨

Dew-la-la Liquid Glow Highlighter Aurora Gift
Dew-la-la Liquid Glow Highlighter Aurora Gift
Fortsett å utforske fellesskapet!