Anastasia Blurring Blush Serum
Jeg har nylig hatt gleden av å teste Anastasia Blurring Blush Serum i tre fantastiske nyanser: Guava, Peach og Baby Pink. Her er mine tanker om disse herlige produktene.
Påføring og holdbarhet
Jeg elsker hvor lett det er å påføre disse blush serumene. De er byggbare, noe som betyr at du kan tilpasse intensiteten etter din egen smak. Holdbarheten er imponerende; fargen holder seg på plass hele dagen og de er svært pigmenterte.
Førsteinntrykk
Emballasjen er elegant og praktisk, noe som gjør det enkelt å påføre riktig mengde produkt. Serumet har en lett og silkeaktig konsistens som smelter inn i huden uten å føles tungt.
Nyanser
Baby Pink er en myk og romantisk nyanse som gir en søt og ungdommelig touch. Perfekt for en mer feminin look.

Peach: Peach-nyansen gir en varm og solkysset look. Den gir en subtil glød som løfter ansiktet og gir en sunn glød.

Guava: Denne nyansen er perfekt for en frisk og våken look. Den gir en herlig rosa/peachy tone som ser naturlig ut og passer perfekt for både dag og kveld. Jeg elsker denne nyansen på deres lipgloss for øvrig!

Anastasia Blurring Blush Serum har virkelig imponert meg. De tre nyansene Guava, Peach og Baby Pink tilbyr noe for enhver anledning og humør. Hvis du leter etter en blush som gir en naturlig og langvarig farge, er disse definitivt verdt å prøve.
Har du testet disse blush serumene? Del gjerne dine erfaringer i kommentarene! ❤️❤️