Testet tre nye (for meg) hudpleieprodukter fra Sensai jeg tenkte å dele med dere ✨
💗 Cellular Performance Lotion II Moist - Frisk, god og fuktighetsgivende lotion som trekker raskt inn i huden. Gir glød, strammer opp porer og er det perfekte underlag under emulsjon eller krem.
💗 Cellular Performance Emulsion II Moist - Til tross for den lette konsistensen gir denne godt med fukt og huden kjennes silkemyk, uten å oppleves som fet. Hjelper på med tørrhet og linjer, og gir en duggfrisk glød. Brukes denne sammen med lotion om morgenen som base under sminke.
💗 Cellular Performance Cream - Fuktighetskrem som er mye tykkere i konsistensen enn emulsjonen, men som likevel trekker godt inn i huden og heller ikke denne oppleves som fet. Har brukt denne med lotion om natten, men fordi den trekker så godt inn og ikke legger seg utenpå huden som mange andre tykkere kremer vil nok denne også passe fint som underlag på dagtid.
Noe av det mest irriterende med gode hudpleieprodukter er når de gjør huden fet eller legger seg som et lag utenpå huden uten å ordentlig trekke inn, men det er virkelig null problem med disse produktene. De kan med fordel bygges opp dersom du trenger mer produkt. Man merker de er lagd for å brukes sammen med hverandre, og kombinasjonen er virkelig gull! Produktene har en svak parfymert duft som forsvinner raskt. Har foreløpig ikke irritert min litt sensitive hud. Jeg er positivt overrasket, og gleder meg til å fortsette å bruke de for å se langtidseffektene!