Ofte har man lyst til å prøve en ny hudpleieserie, men det er mange penger å bruke på noe uten å vite om produktene passer deg eller ikke. 😅
Derfor synes jeg at disse "prøvepakkene" er helt geniale! Du får med alt du trenger for en komplett hudpleie, og de selges til en meget overkommelig pris!! 🤩👌🏼
Jeg bestilte Lancôme Genefiqie/Renergie med serum, dag, natt og øyekrem. I tillegg til Clinique Smart Repair og Clinique Moisture Surge.
Moisture Surge er ikke nytt for meg, men en klassiker jeg alltid må ha i skapet. Og disse små krukkene er geniale når du skal på tur siden de tar så liten plass!😊
Serien fra Lancôme ga meg dessverre ikke så mye, så her sparte jeg masse penger på å ikke gjøre et bomkjøp på full size.
Clinical Repair bruker jeg akkurat nå, med litt forvirrende resultater så jeg har spurt hudpleier her inne om hjelp.
Men heldigvis er vi ikke alle like, så det som kanskje ikke helt fungerer for meg kan være akkurat hva du trenger! 😊
Og et hett tips er å kjøpe en prøvepakke av nettopp dine favoritter. Sammenligner du prisen med full size så vil du bli ganske så overrasket! 😁👌🏼💵
Rénergie H.P.N. 300-Peptide Cream Gift Box
Moisture Surge Megastars Set
Smart Ageless Smart Ageless Set