/ Nutrix er den aller første ansiktskremen hudpleiegiganten
Ragnhild
Beauty Pro
26/09/25-13:01
Nutrix er den aller første ansiktskremen hudpleiegiganten Lancôme laget, og den har klart å beholde sin plass i markedet siden 1936. Jeg har sverget til Nutrix i vinterhalvåret de siste fire årene. Jeg har de siste årene vært ute i kulden og allslags vær hele vinteren gjennom, og etter hvert begynte det å tære på huden i ansiktet til den grad at huden ble tørr, rød, sår, kløende og flassende på en del steder. Den føltes stram etter dusjing og sved ofte når jeg påførte nattkrem om kvelden. Derfor prøvde jeg Nutrix, og det har jeg aldri angret på! Først og fremst prøvde jeg den fordi det ble reklamert med at den var ekstremt fuktighetsgivende, men også fordi den var veldig billig til å være en krem fra favoritten Lancôme (tuben på 125 ml blir enda billigere og den holder i 6-7 måneder selv om jeg smører inn hele ansiktet hver kveld). Det må sies at jeg ikke var noe kjempefan av verken hvor tykk den var eller lukten av den til å begynne med, men resultatet etter veldig kort tids bruk var så overbevisende at det er ingen ting som får meg til å velge en annen hudkrem til vinters. Jeg var litt treg med å kjøpe påfyll i høst og burde startet vinterkremsesongen for uker siden, så huden min har allerede protestert. Nå har jeg brukt Nutrix i to netter, og alt av rødhet, kløe og sprukken hud har allerede forsvunnet. ❤️
Nutrix Day Cream 50 ml
Nutrix Day Cream 50 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!