/ Min ideelle kveldsrutine er et lite ritual som hjelper meg å
Agnieszka
Beauty Pro
26/04/26-12:16(redigert 26/04/26-12:18)
Min ideelle kveldsrutine er et lite ritual som hjelper meg å roe ned og ta vare på meg selv etter en lang dag 💜 På bildet ser du produkter fra serien The Ritual of Yozakura fra Rituals, som passer perfekt til en avslappende kveld. 🌙 Min kveldsrutine ser slik ut: ✨ 1. Dusj og rens Jeg starter med en varm dusj og bruker en dusjgel – duften hjelper meg med en gang å slappe av og “vaske bort” stresset fra dagen. ✨ 2. Kroppsskrubb Et par ganger i uken bruker jeg en skrubb (den med sukker er helt fantastisk 💕) for å gjøre huden myk og stimulere blodsirkulasjonen. Det blir også en liten massasje. ✨ 3. Fuktighet og pleie Etter dusjen påfører jeg body lotion – gjerne en med en varm og behagelig duft. Dette er favorittsteget mitt, fordi huden blir silkemyk og jeg føler meg skikkelig komfortabel. ✨ 4. Tid for meg selv Til slutt tenner jeg et lys, legger bort mobilen og bare slapper av – noen ganger med en bok, andre ganger med rolig musikk. 💭 Hvorfor gjør jeg dette? Fordi det ikke bare handler om hudpleie, men også om mental velvære. Denne rutinen hjelper meg å roe ned, gir bedre humør og gjør at jeg sover bedre. Hva med deg? Foretrekker du en rask dusj eller en lang, avslappende hjemmespa? 💆‍♀️✨
The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub Rituals The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub
The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub Rituals The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub
The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025 Rituals The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025
The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025 Rituals The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025
The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Yozakura Foaming Shower Gel 50 ml
The Ritual Of Yozakura Foaming Shower Gel 50 ml
The Ritual Of Yozakura Scented Candle 290 g
The Ritual Of Yozakura Scented Candle 290 g
Fortsett å utforske fellesskapet!