Min ideelle kveldsrutine er et lite ritual som hjelper meg å roe ned og ta vare på meg selv etter en lang dag 💜
På bildet ser du produkter fra serien The Ritual of Yozakura fra Rituals, som passer perfekt til en avslappende kveld.
🌙 Min kveldsrutine ser slik ut:
✨ 1. Dusj og rens
Jeg starter med en varm dusj og bruker en dusjgel – duften hjelper meg med en gang å slappe av og “vaske bort” stresset fra dagen.
✨ 2. Kroppsskrubb
Et par ganger i uken bruker jeg en skrubb (den med sukker er helt fantastisk 💕) for å gjøre huden myk og stimulere blodsirkulasjonen. Det blir også en liten massasje.
✨ 3. Fuktighet og pleie
Etter dusjen påfører jeg body lotion – gjerne en med en varm og behagelig duft. Dette er favorittsteget mitt, fordi huden blir silkemyk og jeg føler meg skikkelig komfortabel.
✨ 4. Tid for meg selv
Til slutt tenner jeg et lys, legger bort mobilen og bare slapper av – noen ganger med en bok, andre ganger med rolig musikk.
💭 Hvorfor gjør jeg dette?
Fordi det ikke bare handler om hudpleie, men også om mental velvære.
Denne rutinen hjelper meg å roe ned, gir bedre humør og gjør at jeg sover bedre.
Hva med deg? Foretrekker du en rask dusj eller en lang, avslappende hjemmespa? 💆♀️✨
The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub Rituals The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub
The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025 Rituals The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025
The Ritual Of Yozakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Yozakura Foaming Shower Gel 50 ml
The Ritual Of Yozakura Scented Candle 290 g