Husker så godt mitt første møte med The Body Shop og hvor stort det var! Var på besøk hos kusinen min som bodde en time unna, og det var nærmeste Body shop-butikk på den tiden. Hadde spart opp penger fra bursdagen min like før, og det var som en velduftende drøm å komme inn i butikken. Kusinen min hadde alltid fortalt meg om produktene og jeg hadde sett de i magasiner, men aldri testet selv. Vi brukte så lang tid inne i butikken for å se, lukte og ta på de ulike produktene, og det var såå vanskelig å bestemme seg - jeg ville jo kjøpe alt. Endte opp med å kjøpe en body butter og en shower gel, begge med jordbærduft, som ble pakket inn i gjennomsiktig cellofan. Var så fornøyd og kry at jeg måtte ta med produktene og bruke de etter svømmingen på skolen, og alle de andre jentene i klassen var så misunnelig! Ble mange flere produkter derfra med tiden, men de to produktene vil alltid være nostalgiske og bringe frem gode minner for meg, selv nå tjue år senere💖 Nå kunne jeg tenke meg å teste noen produkter fra The Body Shop som jeg ikke har prøvd før, og det er Edelweiss-hudpleien ✨