/ **Drømmer og forbedringer**🤩 Etter at Sophie begynte å
Iselin
Beauty Pro
21/06/24-20:42(redigert 26/06/24-11:20 )

Drømmer og forbedringer🤩

Etter at Sophie begynte å snakke om hvilke merker vi ønsker oss inn i sortimentet til Kicks, begynte jeg brått å tenke på hva jeg kunne ønske meg var bedre med selve kundeklubben. Særlig nå som jeg er sååå inn i communityet, og denne beautis-tankegangen har tatt litt ekstra av… 🤭

Det er ikke til å stikke under en stol at jeg av og til er «utro» mot Kicks, min nærmeste butikk blir kraftig danket ut av F&L, og Lyko har også gode vilkår. Dog foretrekker jeg oftest Kicks, ligger liksom hjertet nærest.

Men nå som jeg først har blitt en type som skriver anmeldelser, er aktiv i communityet og til og med hjelper andre kunder, savner jeg noe ekstra. Jeg elsket å handle hos Skincity, for de slang alltid med så mye gøy å teste.

Min nærmeste Kicks-butikk mangler mange av merkene jeg bruker, så da ender jeg med å handle for en del 💸💸💸 på nett. I butikk ville jeg fått testere kastet etter meg, men det skjer ikke på nett. More of gifts-kampanjer treffer jo aldri, typisk at de kommer ut rett etter man har handlet for 💸💸💸

Ja, man kan vinne konkurranser, men ser man litt «strengt» på det så bidrar vi vel alle til en del mersalg når innlegg vi skriver kommer frem på produktsidene til produkter vi tagger, og vi oss i mellom gir hverandre tips til mer (og mer og mer og mer) som må prøves 🤭

Jeg kunne tenkt meg et nytt nivå i kundeklubben jeg, en slags Gold VIP eller platinum hvis man handler for mer enn normalen eller hvis man også er pro i communityet. Og at dette nivået fører til et godt drøss med vareprøver på nettbestillinger.

Hva kunne du tenkt deg av endringer i kundeklubb eller i communityet? 🤩

Fortsett å utforske fellesskapet!