/ Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 💧 Jeg har
Izabella
Beauty Star
21/04/26-14:24
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 💧 Jeg har kombinert hud, så jeg er alltid på utkikk etter produkter som gir nok fukt uten å bli for tunge eller fete på huden. Jeg har testet denne kremen i omtrent 2 måneder, og brukt den både morgen og kveld etter rens, noen ganger også under sminke. Førsteinntrykket var veldig positivt – konsistensen er lett, frisk og nesten geléaktig, og den trekker raskt inn i huden. Den føles ikke klissete, og huden kjennes umiddelbart mykere og mer hydrert ut etter påføring. Duften er mild og behagelig. Over tid har jeg merket at huden holder seg godt fuktet gjennom dagen, samtidig som den ikke gjør de fetere områdene i ansiktet mer oljete. Den gir en fin glow og får huden til å se frisk og plump ut. Jeg synes den passer veldig godt til kombinert hud fordi den gir mye fukt uten å tette eller føles tung. Det jeg likte best er hvor lett den føles, samtidig som den gir langvarig fukt og en fin glød. Den minner meg litt om følelsen man får av Rhode-produkter – lett, moderne og glowy. Det eneste minuset for meg er prisen, siden den er ganske dyr, og at emballasjen gjør det vanskelig å se hvor mye produkt som er igjen. Alt i alt er dette en krem jeg har vært veldig fornøyd med, spesielt for kombinert hud som trenger balanse mellom fukt og letthet 💧✨
Fortsett å utforske fellesskapet!