/ Tangle Teezer - Scalp Hair Brush Har lenge vært på jakt
Elea
Beauty Pro
25/03/26-05:02

Tangle Teezer - Scalp Hair Brush

Har lenge vært på jakt etter en hodebunnsbørste/massager, og endte opp med denne. Har brukt hårbørster fra Tangle Teezer så lenge jeg kan huske og liker de veldig godt. Derfor hadde jeg store forventninger til denne også. Børsten var en del mindre enn jeg hadde sett for meg, men har en ergonomisk og fin utforming som gjør den enkel og lett å bruke. Tennene er fleksible og bevegelige, på lik linje som hårbørsten, og jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke merker noen særlig forskjell på disse. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde sett for meg, men jeg hadde en tanke om at den skulle være mer stimulerende, spiss og fungere annerledes enn å bruke en hårbørste for scalp-massage.

Jeg hadde nok ikke kjøpt denne igjen ettersom jeg ikke merker noen forskjell fra å bruke denne eller min dagligdagse hårbørste fra Tangle Teezer i hodebunnen. Ikke produktet i seg selv det er noe galt med, men for min del skilte den seg ikke ut fra hva jeg allerede hadde. Jeg skal prøve den en stund til før jeg eventuelt tester en annen type scalp-massager med andre tenner.

Scalp Hair Brush Onyx Black
Scalp Hair Brush Onyx Black
Fortsett å utforske fellesskapet!