/ Jeg har kjøpt og prøvd Shu Uemura Essence Absolue Nourishing
Ragnhild
Beauty Pro
30/09/25-09:10
Jeg har kjøpt og prøvd Shu Uemura Essence Absolue Nourishing Universal Hair & Skin Balm for første gang. Balmen reklamerer med at den styrker håret og reduserer brukne hårstrå, gir mer glans og umiddelbart fuktighetsgivende resultat. Det morsomme med denne balmen er at den også kan brukes brukes til huden og med 24 timers langvarig fuktighet. Det første jeg la merke til er at duften til denne balmen er den beste jeg noen gang har kjent på et hårpleieprodukt, uavhengig av merke og produkttype. Bare det gjør den verdt å bruke for min del. Jeg bruker den i vått hår før utgreiing for å redusere slitasje, og det fungerer den helt utmerket til! Bedre enn de fleste andre leave-in-balsamer, stylingkremer o.l. jeg har prøvd faktisk (og det er mange). Jeg bruker den også på tørt hår for å roe brus og flyvehår, samt for å friske opp duften. Det er viktig å ikke bruke for mye i gangen, som med alle slike produkter. Til halvlangt, krøllete hår bruker jeg først ett pump når håret er vått, og så et halvt pump til ved behov hvis jeg føler håret er ekstra uregjerlig.
Essence Absolue Nourishing Universal Hair & Skin Balm 150 ml
Essence Absolue Nourishing Universal Hair & Skin Balm 150 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!