/ Etter Oribe, Olaplex og andre dyre sjampoer prøvde jeg en
Iryna
Beauty Pro
31/05/26-15:19

Etter Oribe, Olaplex og andre dyre sjampoer prøvde jeg en herresjampo «alt-i-ett». Den viste seg å være skikkelig bra, og det føles nesten litt urettferdig 😄

Fortsett å utforske fellesskapet!