/ Beauty first impressions 💖 Jeg var veldig spent på å teste
Elena
Beauty Pro
05/04/26-16:22

Beauty first impressions 💖 Jeg var veldig spent på å teste Hairlust sin shsmpoo bar– både fordi jeg elsker rene ingredienser, men også fordi shampoo bars kan være litt hit or miss. Førsteinntrykk: Det første jeg la merke til var hvor kompakt og “ren” den føles. Emballasjen er minimalistisk og plastfri, noe som gir en skikkelig luksuriøs, bærekraftig vibe. Den lukter lett og friskt – litt sånn grønt eple, pære og vanilje (veldig subtil, ikke overveldende).
I bruk: Den skummer faktisk overraskende godt! Håret føles rent med en gang. Formelen er mild og laget uten sulfater, silikoner og parabener, noe jeg personlig setter stor pris på.
Følelse etter vask: Håret mitt føltes mykt og ganske lett, med en fin glans. Den inneholder blant annet risprotein og aloe vera, som skal styrke og gi fukt – og det merkes allerede etter første vask at håret ikke føles tørt.

Det jeg er litt spent på videre: Som med mange shampoo bars kan det være en liten “tilvenningsfase” – noen opplever at håret trenger litt tid til å justere seg. (Spesielt hvis man er vant til silikonbaserte produkter.)

En veldig lovende start! Dette føles som en mer luksuriøs versjon av shampoo bar – ikke bare et miljøvalg, men faktisk et produkt som gir gode resultater.

Hair Bars™ Strengthening Shampoo Bar 50 g
Hair Bars™ Strengthening Shampoo Bar 50 g
Fortsett å utforske fellesskapet!