/ # Vårfølelser & dufter jeg strekker meg etter akkurat nå 🌸✨
Asta
KICKS Beauty Expert
Admin
04/04/26-14:30(redigert 08/04/26-12:31)

Vårfølelser & dufter jeg strekker meg etter akkurat nå 🌸✨

Altså, nå som våren faktisk begynner å kjennes i luften… merker jeg med én gang hvordan jeg vil bytte dufter. Alt føles litt lettere, litt varmere, litt mer “nå vil man være ute lenger enn man hadde tenkt” 🥹

Og akkurat nå er det disse tre jeg roterer mellom, litt avhengig av hva slags dag (eller kveld) jeg har foran meg.

✨ Hugo Boss The Scent for Her

Denne har blitt min “nå skal jeg ut”-duft. Den åpner mykt og litt fruktig (jeg tenker fersken med én gang), og så kommer det varme, litt dypere frem.

Den føles feminin, men ikke tung. Mer selvsikker enn søt, om det gir mening?

👉 Jeg hadde den sist da jeg skulle på middag med venner, og vi spontant dro videre for en drink etterpå 🍷 Og det er akkurat der den passer, når man vil føle seg litt ekstra, men fortsatt komfortabel i det.

✨ Sol de Janeiro Cheirosa 48 (mist)

Denne er min “jeg vil bare lukte godt hele dagen”-duft. Så enkel, så lett å spraye på.

Den er varm, litt fruktig og myk, jeg får umiddelbart vår- og sommerfølelse. Typ når man akkurat har dusjet, smurt seg inn og bare føler seg fresh.

👉 Jeg bruker denne til hverdags, etter dusjen eller når jeg bare skal ut en rask tur. Og ærlig… jeg har begynt å ha den i vesken nå som det blir varmere ute, for å kunne fylle på når som helst.

✨ Cosmic by Kylie Jenner 2.0 EdP

Denne er min “jeg vil føle meg litt ekstra meg”-duft. Den er vanskelig å beskrive, men føles clean, myk og litt varm på samme tid.

Den ligger tett på huden, men på en måte som gjør at man selv kjenner den hele tiden. Litt kremet, litt blomstrete, litt… vanedannende?

👉 Jeg bruker denne når jeg vil føle meg mer samlet, typ jobbdager eller når jeg vil føle meg litt mer “på stell” uten at det blir for mye.

Jeg elsker virkelig å kunne variere mellom ulike dufter nå som våren er her. Man er ikke bare én vibe lenger, man kan være flere 🌸

💬 Har dere også begynt å bytte parfyme nå som sesongen endrer seg? Og er du mer en “én signaturduft”-person, eller kjører du ulike etter humør? ✨

The Scent For Her EdP 100 ml
The Scent For Her EdP 100 ml
Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Cosmic Kylie Jenner 2.0 EdP 50 ml
Cosmic Kylie Jenner 2.0 EdP 50 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!