/ Som lovet – her er min vurdering av Blanche Bête fra Les
Sofia
Beauty Pro
12/03/26-08:52
Som lovet – her er min vurdering av Blanche Bête fra Les Liquides Imaginaires. Før jeg prøvde den selv, var jeg sikker på at den var overvurdert, men nå er jeg frelst.🥛🪽☁️🤍🐇 Hvis jeg skal beskrive duften med ett ord, må det bli Raffaello med kokos. Den er utrolig kremet, melkeaktig og varm. Den skaper en slags «kokong» rundt meg som er utrolig koselig og elegant. Mange «søte» dufter kritiseres ofte for å være for enkle – som om man bare har helt vaniljesirup over seg, men Blanche Bête er annerledes. Her «jorder» røkelsen sødmen perfekt, noe som gir den en mer voksen karakter. Holdbarheten er svært god, og jeg får stadig komplimenter. Min venninne synes den blir litt for søt, men det er nettopp dette som er sjarmen: du kommer enten til å elske den, eller så faller den ikke i smak i det hele tatt. Dessverre hadde ikke Kicks denne, så jeg bestilte en miniatyr fra en annen nettside. Nå er det bare to sprut igjen, men jeg har veldig lyst til å kjøpe den på nytt. Jeg bruker den ikke hver dag, for jeg vil ikke at den skal bli "oppbrukt" og miste magien. Den er definitivt verdt å prøve – men vær forberedt på et intenst forhold 😉
Fortsett å utforske fellesskapet!