/ Nylig i butikken strakte hånden seg etter denne nyheten,
Sofia
Beauty Pro
17/03/26-09:21
Nylig i butikken strakte hånden seg etter denne nyheten, flasken er så matt og taktil, det var nettopp den som interesserte meg. Siden jeg aldri har vært den største fan av Narciso Rodriguez og hans muskus-kolleksjon - ville jeg mest sannsynlig ikke lagt merke til dem. Musk på forskjellig hud og ved forskjellig temperatur føles ulikt, noen ganger kan den være lumsk og gi fra seg noe "animalsk". Men! Jeg ble positivt overrasket da jeg prøvde dem, bare av nysgjerrighet.  Pure Musc Blanc For Her Narciso Rodriguez - hvit og fluffy musk, rene hvite blomster. Dette er rent sengetøy, en kjølig sommermorgen, før luften varmes opp av solen. Dette er nyvasket tøy, tørket av vinden i hagen. Hvis man skal sammenligne med noe - så vil det være Byredo Blanche. Jeg vil også påpeke at selv om den er sterk og veldig holdbar, er det ingen følelse av at den kveler deg med denne tilsiktede, sprø renheten som gir meg hodepine, slik det var med Warm Cotton fra Clean. Det er noe her som gjør den myk og lun 🛁
For Her Pure Musc Blanc Eau de Parfum Intense 100 ml
For Her Pure Musc Blanc Eau de Parfum Intense 100 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!