Dolce & Gabbana Q đ
Det skulle egentlig ha vÊrt et helt avsnitt her om hvordan jeg endte opp med akkurat denne parfymen, men da hadde teksten blitt altfor lang. SÄ jeg gÄr rett til poenget:
Dette er en mÞrk, fyldig, sexy og moden kirsebÊrduft med litt syrlighet. Den er ikke kvalmende sÞt i det hele tatt. Jasminen er ikke for dominerende, men sÞrger for en perfekt balanse. Den dufter eksklusivt, varmt og lunt, og har til tider et hint av mandel og krem (spesielt nÄr den fÄr satt seg pÄ huden). Det er rart at denne ikke har blitt like populÊr som Tom Ford Lost Cherry, med tanke pÄ at holdbarheten er mye bedre.
Og flakongen: den ser sÄ luksuriÞs, vakker og gjennomfÞrt ut. Jeg er ikke en person som velger minimalisme, jeg elsker nÄr det er detaljer Ä se pÄ. Derfor la jeg merke til D&Gs sans for detaljer med en gang, logoen er til og med inngravert pÄ innsiden av korken.
Jeg har sett at det har kommet en Elixir-versjon ogsÄ. Jeg har ikke hatt muligheten til Ä prÞve den ennÄ, sÄ jeg venter pÄ at den skal komme i butikk. Men jeg har sett at kirsebÊrnoten ikke er like fremtredende der som her, sÄ valget er egentlig Äpenbart.
Til slutt mĂ„ jeg nevne at forstĂžveren er utrolig god â den sprer duften i en veldig fin og jevn sky over god avstand