YSL Loveshine og Candy Glaze
Jeg var superheldig og fikk teste Loveshine og Candy Glaze 🤩 Litt ekstra gøy, for jeg er ingen typisk leppe-produkt-person, har vært svært lite brukt oppigjennom. Har alltid tenkt at jeg bør finne meg en favoritt for å freshe opp litt, men ikke kommet så langt.
Produktene jeg fikk teste er ganske ulike. Loveshine skal være en pleiende, glansfull leppestift. Candyglaze er en lipgloss på stift med gel-aktig konsistens. Jeg trodde jeg ville foretrekke sistnevnte best, men min foretrukne type er nok Loveshine. Den passet meg utrolig godt!
Ingen av de etterlot leppene tørre og rare etterpå. Loveshine holder litt lengre enn Candyglaze som må påføres jevnlig om man vil holde fargen. Candyglaze har litt glitter i seg, noe jeg ikke er særlig glad i. Loveshine-stiften har enten en defekt på varen jeg fikk, eller så er selve vridningsmekanismen vesentlig dårligere på denne.
Loveshine er definitivt et produkt jeg vil kjøpe igjen, stort pluss for godt utvalg i fargen. Jeg fikk teste flashing rose, jeg tror coral exitement vil bli min favoritt 🤭