Wow oh wow!
Jeg har veldig tørr og sensitiv hud, for at huden min ikke skal flake av så må jeg ha masse fukt, og et produkt huden min tolerer.
Flasken er veldig tung og laget av glass, meget eksklusivt preg og gjør seg godt på badehyllen. Ikke reisevennlig, men fin hjemme.
Den er veldig tyntflytende, minner mer om en milk/serum enn en typisk fuktighetskrem.
Serumet er veldig sterkt parfymert, en veldig ren, klinisk, rik duft.
Den tørker fort inn og huden føles fuktet, og litt tacky ut etter.
Da jeg startet å bruke denne skjønte jeg ikke helt om denne var mer som et serum eller en fuktighetskrem. Derav når jeg startet med denne kuttet jeg ut alle andre produkter jeg bruker, utenom retinol.
Denne gjør oppriktig talt en mye bedre jobb på å gi huden min fukt enn alt annet jeg har. Har forsøkt å finne gode produkter for min veldig tørre hud i lang tid, men har aldri funnet noe bedre enn denne. Min meget sensitive hud reagerte ikke negativt på denne i det hele tatt, selv ikke rundt øynene.
Jeg kan anbefale denne til alle som har tørr eller veldig tørr hud, denne vil nok gi for mye fukt om du har noe annet enn det over.
Selv med den høye prisen på denne så er den faktisk så fantastisk god at jeg skal vurdere å kjøpe en ny flaske!
Cellular Performance Emulsion III Super Moist 100 ml