/ Vært så heldig at jeg har fått testet ut Anastasia Beverly
Malin
Beauty Pro
22/04/26-15:32
Vært så heldig at jeg har fått testet ut Anastasia Beverly Hills sin Archibrow Brow Pencil, så her er min opplevelse av den : Elsker at den er så tynn og presis, og at den samtidig er lett å blende ut for en naturlig look😍 Den holder godt i løpet av dagen og virker drøy i bruk! Selve produktet har absolutt alle kvalitetene som jeg ønsker i en brynspenn. Noe jeg synes er litt negativt er pakningen. Når du først har skrudd opp en mengde produkt utenfor den hvite spissen, går det ikke an å skru dette inn igjen. Du får skrudd ned den hvite delen og dermed kan du «skjerme» og dekke sidene av produktet. Den har heller ingen kork, så smuss og støv kan lett komme ned til produktet. For meg som har sminken oppbevart i sminkebordet og ikke i sminkeveske, er det ikke så farlig at den ikke har kork. Skru-mekanismen er heller ikke ett stort minus for meg, men de burde kanskje hatt noe instruksjoner på et plastfilm på tuppen, slik at ivrige sminkeentusiaster ikke skrur opp hele produktet med en gang😅 Alt i alt passer denne veldig greit til meg, men tror noen få endringer på pakningen vil gjøre at denne passer enda fler! 🥰
Archibrow Brow Pencil Granite
Archibrow Brow Pencil Granite
Fortsett å utforske fellesskapet!