Var heldig å fikk teste The POREfessional Concealer( 1C Ready Fair Cool)! Personlig synes jeg det var mye produkt for pengene! En liten mengde strekker langt og dekker mye mer enn jeg er vant til hehe. Huden min virker jevnere og ;o. Jeg har gjort den ultimate wear testen, og testet det en arbeidsdag i barnehagen, og den sitter fortsatt dritbra. De eneste stedene som produkter har flyttet seg på er på haken (men det skjer uansett hva jeg gjør, så vet ikke om jeg tar meg selv mye på haken), og så litt creasing under øynene (igjen, veldig vanlig for med, men dette produktet creaset ikke såå mye), og til sist var det en del mer creasing på øyelokkene enn det jeg er blitt vant til med andre concealere. Jeg starter alltid rutinen min med l’oreal sin glowtion, og legger concealer under øynene, rundt nesen, øyelokket, haken, og blender inn det som er igjen på kosten på pannen. Bruker og dior sin contour stick og setter med laura mercier translucent pudder. Disse produktene kan ha hatt innvirkning på resultatet. Alt i alt er jeg storfornøyd. Fargen var litt for mørk for meg, men jeg klarte å få d til å funke, så kommer til å bruke denne videre :)))
The POREfessional Concealer 1C Ready Fair Cool