/ 💕 Too Faced Ribbon Wrapped Mascara – Perfekt til «makeup no
Kelly
Beauty Pro
26/08/26-20:43(redigert 26/08/26-20:44 )
💕 Too Faced Ribbon Wrapped Mascara – Perfekt til «makeup no makeup» 💕
Jeg har fått muligheten til å teste Too Faced Ribbon Wrapped Mascara, og jeg må si at jeg har blitt veldig glad i den! Jeg er alltid på jakt etter en mascara som gir lengde og definisjon uten at vippene føles tunge eller klumpete, og denne passer veldig godt til det jeg liker.
Børsten gjør det enkelt å komme til selv de minste vippene, og jeg synes den separerer vippene fint samtidig som den gir god lengde. Den holder seg også fint gjennom dagen uten mye smudging, og siden det er en tubing-mascara, er den veldig enkel å fjerne med varmt vann. ✨
Hvis du liker en «makeup no makeup»-look, synes jeg denne mascaraen er perfekt! Den legger ikke igjen masse produkt på vippene, men fremhever blikket på en naturlig og fin måte. Det er faktisk dette jeg liker aller best med den. 🥰
Til hverdags liker jeg ikke å bruke så mye sminke, og på jobb kan jeg heller ikke bruke tung makeup. Derfor passer denne mascaraen meg perfekt, den gir akkurat den lille forskjellen som får øynene til å se mer våkne og definerte ut, uten at det ser ut som jeg har mye sminke på.
@KICKS