Too Faced Better Than Sex Mascara
Hudtype og behov: Jeg har normal til litt sensitiv hud rundt øynene, og jeg trenger en mascara som ikke irriterer eller klumper seg.
Bruk: Jeg brukte mascaraen hver morgen som en del av sminkerutinen min, etter at jeg hadde påført øyenskygge og primer.
Førsteinntrykk: Konsistensen var kremet og lett å påføre, og den hadde en mild duft som ikke var for påtrengende. Vippene føltes myke og ikke stive etter påføring.
Resultater over tid: Allerede etter første påføring merket jeg at vippene fikk mye mer volum og lengde. Etter noen uker med daglig bruk holdt effekten seg like bra, uten at mascaraen drysset eller smittet av.
Det jeg likte best: Den store børsten gir virkelig fylde og definisjon, og den varer hele dagen uten at jeg må rette på den.
Det jeg likte minst: For noen kan den store børsten være litt vanskelig å manøvrere for de innerste vippene.
Ærlig vurdering: Jeg elsker denne mascaraen fordi den gir dramatiske vipper uten klumper, og den holder seg på hele dagen. Den passer perfekt for meg som ønsker en intens look uten irritasjon.