The Porefessional Get Unblocked Oil Cleanser✨
Jeg var veldig som fikk testet oljerensen til Benefit, jeg vil starte med å si at jeg har veldig oljete hud. Den smelter effektivt bort sminke, solkrem og overflødig olje uten at jeg trenger å gni mye, og huden føles skikkelig ren etterpå, ikke fet eller tung, men heller myk og balansert.
Det jeg liker spesielt godt er at den gir en dyp rens og virkelig jobber med porene, slik at huden føles mindre “tett”. Den byr på en følelse av renere hud her og nå, men også et potensial for at porene kan føles mindre synlige over tid ved jevn bruk.
Når det er sagt, har jeg foreløpig bare brukt den i 3–4 kvelder, så det er litt tidlig å si noe sikkert om langtidsresultater. Men jeg har brukt flere produkter fra Benefit, spesielt fra Porefessional-serien (primer, setting mist, pudder og masker), og min erfaring er at de generelt er veldig gode på å jobbe med porer.
Derfor føler jeg meg ganske trygg på at denne også vil levere gode resultater over tid, selv om jeg ikke har testet den lenge nok enda.
Alt i alt: en veldig god førsteinntrykk-rens som gir ren, balansert hud – og som jeg har tro på videre!🙌🏼
The Porefessional Get Unblocked Oil Cleanser 45 ml