/ Testet dette serumet noen uker nå og må bare ta av meg
validert
Yvonne Adeline-Clémence
Beauty Star
01/07/25-14:56
Testet dette serumet noen uker nå og må bare ta av meg hatten og si wow. Jeg er gjerne litt forsiktig med å høylytt anbefale såpass dyre produkter, da skal de virkelig være verdt de ekstra kronene, og tatt meg tid til å teste det grundig. Serumet gir både umiddelbar og over tid effekt. Jeg har benyttet det som en del av kveldsrutinen min. Direkte etter påføring ser huden veldig plump og sunt glødende ut (ikke sånn at man ser svett ut, men en virkelig sunn glass skin effekt). Huden føles godt hydrert i dybden og ikke bare overfladisk/øverste hudlaget. Opplever også at porer og tekstur fremstår glattet ut og mindre synlige. Over tid har jeg merket meg at mange av de "umiddelbare effektene" (glød, hydrering/fuktbalanse osv) er på en måte intensivert. Huden oppleves mye jevnere og mer ensartet hudtone, plump/fyldig og oppstrammet, fine linjer fylles ut og er mindre fremtredende, gjennomfuktet og med en sunn glød, samt at tekstur og porer er merkbart forbedret og glattet ut. Konsistensen på serumet er veldig behagelig, og det trekker fort inn i huden uten å etterlate noe klebrig film eller lignende. Er faktisk veldig positivt overrasket over denne her, og fungerer som en drøm i kombinasjon med resten av hudpleieproduktene/rutinen min. Vil absolutt anbefale på det sterkeste, og er virkelig verdt pengene!
Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol 20 ml
Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol 20 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!