Sommerglød i en flaske ✨
Jeg har nylig fått teste Final Touch Shimmering Oil fra Hairlust, og siden dette er mitt aller første møte med merket, var jeg ekstra nysgjerrig! 🤓
Førsteinntrykket er veldig bra: flasken i glass med dråpeteller gjør det enkelt å dosere riktig mengde (alltid et pluss når det er olje for det kan fort bli et gris). Selve oljen føles lett og behagelig på huden, og trekker ganske raskt inn uten å føles klissete.
Duften er mild og ren, personlig kunne jeg gjerne ønsket litt mer kokos (jeg elsker den typen sommerduft 🥥🌴), men dette er jo også en fordel for de som ikke vil ha for mye parfyme 😊
Når det gjelder shimmeret; det legger seg i bunnen av flasken, så du må riste før bruk. Partiklene ser ganske tydelige ut først, men på huden gir de en veldig fin og diskret glød, ikke glitter, mer en solkysset hud som gløder. Perfekt hvis du vil ha glød uten å bli diskokule! ✨
Jeg testet den også i håret, og der ble jeg faktisk positivt overrasket! Håret så umiddelbart sunnere og mer glansfullt ut, uten å bli fett eller tungt.
Kommer definitivt til å bruke denne videre, og er blitt nysgjerrig på mer fra Hairlust!