Rewiew av Anastasia Beverly Hills Archibrow Brow Pencil ✨
Jeg har testet ut brynspennen fra Anastasia Beverly Hills i fargen Dark Brown, og jeg må si at jeg generelt er veldig fornøyd med Anastasia sine øye- og brynsprodukter. Det første mange tenker på når de hører Anastasia Beverly Hills er faktisk bryn – noe som sier mye om hvor sterke de er på akkurat dette området.
Når det gjelder denne brynspennen spesifikt, så passet fargen meg veldig bra, og jeg opplevde at den satt hele dagen. Holdbarheten, kvaliteten og selve fargen har jeg egentlig ingenting negativt å si om.
Et lite minus jeg merket meg, er at når man vrir opp produktet, så er det ikke mulig å skru det tilbake igjen. Jeg forstår at det kan være av hygieniske grunner, men det kan også føre til unødvendig sløsing hvis man får ut for mye produkt.
Når det kommer til påføringen, er jeg litt mer delt. Pennen gjør det den lover – den tynne spissen gjør at du kan tegne veldig naturlige, hår-lignende strøk. Samtidig gjør denne tynne formen at den blir ganske skjør. Jeg opplevde flere ganger at tuppen knakk når jeg påførte litt trykk, noe som gjør at produktet kan gå fort tomt.
Alt i alt vil jeg si at dette er en brynspenn med veldig fin farge og imponerende holdbarhet, og jeg stoler generelt på kvaliteten til Anastasia Beverly Hills. Men ønsker du ekstrem presisjon, må du også være forberedt på at den kan være litt sårbar i bruk.
Archibrow Brow Pencil Granite