/ Redken Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum
validert
Hamdi
Beauty Star
29/05/25-17:25
Redken Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum Hårtype: Krøllete, farget, med tørt og slitt hår i tuppene 🌟Jeg har vært så heldig å få teste dette serumet, og her er mine tanker etter noen ukers bruk: Førsteinntrykk: Lett og behagelig konsistens, og den trekker raskt inn i håret uten å gjøre det fett. Jeg bruker det både om morgenen som en leave-in og om kvelden som nattbehandling. Resultat på krøllet hår: Håret føles merkbart mykere, spesielt i tuppene der jeg vanligvis sliter med tørrhet og frizz. Krøllene mine ser mer definerte og friske ut, selv uten ekstra stylingprodukter. Det gir en fin glans og beskytter mot slitasje – spesielt etter varmeverktøy. Pluss: 🌟 Tynger ikke ned krøller 🌟 Håret føles sterkere og mer fuktet 🌟 Perfekt som en base under andre stylingprodukter • Dufter godt (men ikke for sterkt) Minus: 🌟 Gir ikke mye hold alene, så jeg må kombinere med curl cream 🌟 Litt i dyreste laget, men man trenger ikke mye per bruk Konklusjon: Et supert tilskudd til hårpleierutinen for oss med krøllete eller skadet hår. Jeg merker forskjell både i styrke og fuktighet. Jeg kommer definitivt til å fortsette å bruke det – spesielt før leggetid og etter hårvask!😍
Fortsett å utforske fellesskapet!