🌸✨ Personlig anmeldelse: Rituals Yozakura Body Scrub ✨🌸
Jeg har brukt flere body scrubs fra Rituals tidligere, så jeg var allerede ganske positiv til dette produktet før jeg i det hele tatt åpnet det 😍 Derfor gikk det også ganske fort å skrive denne anmeldelsen – jeg visste litt hva jeg gikk til. Yozakura skuffet ikke! Duften er helt nydelig, søt og blomstrete, og gir den der lille “spa-følelsen” hjemme 💕 Huden blir myk, glatt og godt fuktet etter bruk, og det føles alltid som en liten luksus i hverdagen 🧖♀️✨
En ting jeg liker ekstra godt, er hvordan jeg bruker scrubene mine forskjellig hjemme. Jeg har én som alltid står i dusjen som jeg bruker der, men siden jeg allerede hadde en fra før, valgte jeg å sette denne ved siden av håndsåpen i stedet 🫧 Det ble faktisk en skikkelig liten beautyhack for meg! Når jeg vasker hendene med skrubben, forsvinner døde hudceller samtidig som duften sitter mye lenger enn vanlig såpe – faktisk i flere timer 😍 Det er perfekt hvis man liker at hendene skal dufte godt hele dagen 🌷
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 5/5 – et produkt jeg helt klart kommer til å bruke resten av livet.
The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub Rituals The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub