/ 🌸✨ Personlig anmeldelse: Rituals Yozakura Body Scrub ✨🌸
Irem
Beauty Pro
31/05/26-17:35
🌸✨ Personlig anmeldelse: Rituals Yozakura Body Scrub ✨🌸 Jeg har brukt flere body scrubs fra Rituals tidligere, så jeg var allerede ganske positiv til dette produktet før jeg i det hele tatt åpnet det 😍 Derfor gikk det også ganske fort å skrive denne anmeldelsen – jeg visste litt hva jeg gikk til. Yozakura skuffet ikke! Duften er helt nydelig, søt og blomstrete, og gir den der lille “spa-følelsen” hjemme 💕 Huden blir myk, glatt og godt fuktet etter bruk, og det føles alltid som en liten luksus i hverdagen 🧖‍♀️✨ En ting jeg liker ekstra godt, er hvordan jeg bruker scrubene mine forskjellig hjemme. Jeg har én som alltid står i dusjen som jeg bruker der, men siden jeg allerede hadde en fra før, valgte jeg å sette denne ved siden av håndsåpen i stedet 🫧 Det ble faktisk en skikkelig liten beautyhack for meg! Når jeg vasker hendene med skrubben, forsvinner døde hudceller samtidig som duften sitter mye lenger enn vanlig såpe – faktisk i flere timer 😍 Det er perfekt hvis man liker at hendene skal dufte godt hele dagen 🌷 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 5/5 – et produkt jeg helt klart kommer til å bruke resten av livet.
The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub Rituals The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub
The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub Rituals The Ritual Of Yozakura Pink Sugar Scrub
Fortsett å utforske fellesskapet!